ik word gelukkig van...................(topic)

Dat het nu lekker weer is en in onze vakantie niet!
Oh nee andere   topic toch!!! hahahaha.
Ik word eigenlijk van heel veel dingen gelukkig op het moment, ik heb zo veel positieve energie gekregen van drie weken vakantie dat ik overal enorm van kan genieten.
Uiteraard op de eerste plaats van mijn  meisjes.

groetjes Daniëlle.

ik word vrolijk van dat lieve koppie van ons meisje als ze smorgens onze kamer in komt heel zachtjes... met een big smile...en dan fluistert: wakkeh wohden...en je een kusje krijgt!!!
dan begint mijn dag echt goed.... (ook al was het vanmorgen kwart over 6..pffff)

Ik word vrolijk van Alef die dolgelukkig is met zijn nieuwe Kika-beer. Zijn hele gezichtje ging stralen toen hij vanmiddag een Kika mocht uitkiezen. De afgelopen weken was hij verliefd geworden op de Kika van zijn zus. (Kika staat voor kinderkanker, ze hebben een beer die je kunt kopen, het geld wordt gebruikt om onderzoek te doen naar kanker)

Ik ben gelukkig als onze beide meiden in 1 ledikantje liggen en aan het knuffelen zijn met elkaar en daarna allebei een lachbui krijgen (2jaar oud en 10 maanden oud!). Dan kom ik echt niet meer bij en besef ik dat zij het beste  zijn wat mij ooit  is overkomen (naast mijn man dan hihi).

Als ik op een dag als vandaag thuiskom en Thomas, mijn jochie dat nooit knuffelt, naar me toe komt rennen, zijn armpjes om me heen gooit en zegt: mama, I luuuuuv joe....

( Ben ik al weken aan het oefenen, WHAHHAH!)

Allemaal herkenbaar...!
Ik word inderdaad ook gelukkig van mijn dochter die al zo groot aan het worden is. Haar liedjes, haar gezelligheid, haar streken, als ze min ijsje zo lekker vind dat zij hem opeet en ik maar twee hapjes krijg, zien dat zij geniet en gelukkig is. We hebben zoveel geluk met haar!!! Ze is ook het beste wat me is overkomen.
Esther.

Als mijn oudste zoon 's middags vanuit zijn bedje roept: "Mama, ik ben wakker!" en hij, als ik binnenkom, met de allerliefste lach en met zijn haartjes door de war, naar mij kijkt..... zooooo lief!
Of als ik naar mijn jongste zoon toe ga, om even te kijken hoe hij ligt te slapen. Zo lief en onschuldig.
En als we met z'n viertjes iets leuks gaan doen en alles klopt op dat moment, kindjes superlief, mooi weer, lekker doen waar we zin in hebben.
Of..... of .... of..... zoveel momenten eigenlijk hahaa. Geniet van iedere dag, want in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomt.... maar dit denk ik ook niet hoor als  Skip  met de douchekop de overloop aan het natsproeien is  wahhaha.

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan