Ik word helemaal gek!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Sorry dat ik er weer ben maar ik word helemaal gek! Ik wil heel graag nog even jullie advies....Ik geef even een opsomming:

06-10: ongesteld
10-10: ongi over (einde van de dag)

13-10: 2 positieve streepjes ovu-test
14-10: 2 positieve streepjes ovu-test

15-10: negatieve ovu-test
16-10: negatieve ovu-test

17-10: weer KNAL positieve ovu-test!

Ik begrijp er echt geen snars van en ik word echt mega onzeker hiervan!! Was ik maar nooit weer begonnen met die ovu testen. We klussen goed, elke dag of om de dag en blijkbaar gaan we nog even verder (is geen straf)

Maar hoe kan het toch???? 2 dagen positief, 2 dagen negatief en nu wéér positief.

Sorry dat ik weer een verhaal schrijf, heb het gevoel dat ik jullie een beetje lastig val met m'n gezeur......

Liefs Lynn

Och die stomme ovulatie testen.. Leuk om te kijken of je uberhaupt een eisprong hebt maar gooi ze lekker het raam uit! De meeste kans om zwanger te worden heb je als je een maand lang om de dag sex hebt.. Laat het een beetje los!!

Enne, dit forum is er toch voor om je verhaal te schrijven? Dus don't worry!

Ik dacht dat ik dat 'los laten' inmiddels wel onder de knie had maar helaas.....niets is minder waar! :-(
Inmiddels zitten wij in ronde 14 en ik had die ovu testen een paar maanden geleden al het raam uit gegooid en ik dacht nu: "ach...laat ik ze weer eens doen". Maar het brengt alleen maar verwarring!
Ik dacht nl dat ik deze ronde een vroege eisprong had maar ook daar twijfel ik weer aan.... We gaan maar gewoon proberen verder te gaan, zonder er teveel bij stil te staan, misschien is dat het beste!

Lastig.
Je kent waarschijnlijk t verhaal wel dat ovutesten ook uit kunnen slaan op HCG (mn goedkope testen). Maar daarvoor zou het nog iets te vroeg zijn denk ik, stel dat je eisprong vroeg was, zou je nog nauwelijks HCG aanmaken...Je gebruikt verder geen hormonen toch?

Dan blijft denk ik over dat je je ei inderdaad nu heb en dat op de één of andere manier de testen die negatief waren niet klopten. Misschien teveel water gedronken (urine verdund) of de testen zelf waren niet goed? Welk merk testen had je eigenlijk?

Nou ja, er zit niks anders op dan afwachten en ik zou nog even aan de klus gaan vandaag...

Sterkte
Wenser

Hai Wenser,

Bedankt voor je reactie! Ik gebruik indd geen hormonen, wel drink ik heel veel water (drink sowieso heel veel) daarom expres 's ochtends die ovu testen (niet met ochtend urine hoor) gedaan, dan heb ik nog niet veel gedronken.
Ik gebruik de ovu testen van Sensitest. Ik ga indd nog aan de klus en maar afwachten weer, er zit helaas niets anders op....

Hoe is het met jou? Jij hebt toch een dezer dagen je NOD? Spannend!

Oh meis, ik weet het ook niet, maar snap heel goed dat je er knettergek van wordt.

Je maakt natuurlijk altijd LH aan, alleen op de dagen voor je ovulatie heb je een piek. Probeer anders voor één keer de digitale testen van ClearBlue (20 stuks). De andere testen werken bij mij ook niet goed. Mischien word je daar wat wijzer van.

En anders lijkt het mij echt een vraag voor een arts.

Liefs,
Roos

heyy meis

Ik zou er ook knettergek van worden... ik heb ze 1mnd gebruikt maar werd er niet wijs uit dus deze maand zonder. Geeft een stuk minder spanning moet ik zeggen.

Als jullie om de dag klussen hoef je je toch geen zorgen te maken dat je je ei mist?!!

Gooi ze lekker het raam uit die dingen!

Succes! Liefs Renate

Lynn

Ja idd. vandaag tot woensdag kan mijn NOD zijn (ik heb wisselende cycli). Spannend hoor, ik ben best nerveus, want de afgelopen maanden was ik steeds dag 24/25 ongi en nu is het dag 26 (maar ook wel eens 28 dagen geweest).

Ik heb bij ons vorige kindje ook verschillende testen geprobeerd, maar die van clearblue en predictor waren toch echt de beste voor mij. Alleen zo duur. Nu doen we het voorlopig zonder, want die stress zoals jij nu bijvoorbeeld meemaakt, wil ik nog even niet.

gr. en sterkte
wenser

Terug
Bovenaan