Ik word helemaal gek!

Oooh wat moet je daar nou weer van denken he?
Zelf heb ik geen ervaring met de ovu testen. Maar ik zou zeggen, gewoon flink doorklussen, dan raak je misschien toch de periode dat je vruchtbaar bent.
En zo vervelend is het klussen ook niet toch... ;-)

Ik blijf voor je duimen!

nou meid...
niemand zeurt hier he dat weet je toch....
ik heb zelf de ovutesten 1 maand gebruikt, ze liggen nu alweer een paar maand te verstoffen in de kast...
maar inderdaad apart.
Zou me er niet te druk om maken, en gewoon lekker verder klussen...

hoop dat het snel raak mag zijn....

liefs

Die van sensitest zijn dat die goedkope want die deden bij mij altijd heel raar. Ben ik mee gestopt omdat ze bij mij erg onbetrouwbaar waren. Die van clearblue daarentegen waren altijd betrouwbaar.

Lieve meiden,

Ik flikker (hahahaha) die testen gewoon de prullenbak in!! Dit is al de zoveelste keer dat ik in de war raak van die krengen! Grrrrr.......

Ik heb overigens niet de hele goedkope dingen van Sensitest.

@wenser: spannend hoor!! Ik ga duimen totdat mijn duimen blauw zien! Laat je het wel even weten? (stomme vraag)

We klussen gewoon verder en ik heb het net ook even met m'n man besproken en die weet mij altijd heel goed te kalmeren en bovendien, het is geen straf om regelmatig te klussen. Aan zijn gezicht en ogen af te lezen is het helemaal geen straf! Whahahahahaha!!!

Nou meiden, bedankt weer voor de lieve woorden, ik vind dat altijd zooooo fijn! Jullie zijn kanjers!! Let's go to the mama-club ladies!!!!!

Succes allemaal! Dikke knuff Lynn

Oh wat raar zeg, Lynn! Ik snap dat je er niks meer van begrijpt... Knap dat jullie al zo lang om de dag klussen, wij zitten in ronde 9 en de lol is er wel wat vanaf... gebruik ook ovuloatietesten van sensitest maar heb wel het gevoel dat ze goed werken. Maar nu ik dit lees.... RAAR!

Sterkte joh, en succes! :-S

Terug
Bovenaan