Ik word helemaal wanhopig van dat wachten!!!!

A

Anoniem

Guest
 Ik krijg helemaal geen hoogte meer van mijn lijf. De ene dag voel ik van allerlei "eventuele tekenen" en de andere dag voel ik daar niks meer van...Zucht, het maakt me zooooo wanhopig!!!   Ik zal toch nog  een week moeten wachten!! Ik kan nu wel testen, maar dat is nog niet betrouwbaar. OOH IK HAAT DAT WACHTEN,  ook met het idee dat de kans erin zit dat  dit allemaal voor niks is geweest deze maand, en de test negatief  is...Zucht...

Weet IEMAND een manier om de rust en geduld er nog in te houden, ik vind het zoooo moeilijk!!

Liefs Jenny

Ik denk dat niemand dat je kan geven. Geruststelling he?  NOT! Ik voel ook vage klachten maar moet nog laaaaang wacht tot ik een test kan doen. Ik wil de test al kopen maar ja, dan kijk ik er zo tegenaan en ga ik toch stiekem testen. (ja wie weet) Geduld...ik denk dat NIEMAND dat heeft op deze site.

Toch succes!
Dompy

Hey Jenny!

Jij heb toch ook je NOD 27 of 28 feb?
Ik in ieder geval wel. En ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik kan echt niet meer wachten. De dagen lijken wel voorbij te kruipen en de enige die zenuwachig is ben ik, want mijn vriend blijft er heel nuchter onder. (m'n huis is ook nog nooit zo schoon geweest, da's dan weer een pluspunt)\

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb ook geen idee hoe ik een beetje relaxt deze dagen door kan komen. Ik heb trouwens op babybrabbel gelezen dat je 2 dagen voor je NOD al kunt testen. voor mij is dat dus op 25 februari. Misschien dat ik dat maar doe....dan heb ik ''nog maar'' 4 lange dagen te gaan. We heb ik besloten ieder zogenaamd ''zwangerschapskwaaltje'' te negeren en het gewoon toe te schrijven als vandaag even niet zo lekker, of toevallig zere borsten, zodat ik niet te veel valse hoop krijg.

Nou meid succes en ik zal voor je en.

Liefs  Wan

Ik weet wat je voelt en gelukkig zijn wij niet de enigen. Het is verschrikkenlijk dat wachten , I know , zucht, en ik moet nog wachten tot 6 mrt!!  Vandaag heb ik een dag dat ik bijna geen verschijnselen heb terwijl ik  een paar dagen terug en zondag nog van alles mankeerde, viel zelfs bijna flauw.
Ik denk dat het enigste wat je kan doen is  proberen je gedachten te verzetten.
Gezellig mailen, mensen bellen, heel hard werken haha yeah rigth, zit nu op mijn werk en zit de hele dag de spieken op het forum..
sterkte en heel veel geluk!
groetjes

Hee meiden!

Thanx voor jullie lieve reacties ik weet wel dat ik niet de enige ben die in de stress zit, en ik vind het ook fijn om dat van jullie bevestigd te zien, thanx voor jullie steun. Maar het lijkt wel bijna een obsessie, ik zit soms al te janken van de spanning, is dit nog wel normaal?!?

Liefs Jen

Hey Jen,

Wanneer mag je testen? enne.. janken van spanning is ook niet zo vreemd hoor....maar maak jezelf niet gek! (dan zal ik ook proberen mezelf niet gek te maken, haha)

Liefs Wan

Hey Jen,

Ik ken dat ongeduld.

Ik mag morgen al testen en wil het heel graag maar ook weer niet wil niet teleurgesteld worden.

Ik fantaseer iedere dag hoe het zal zijn als ik zwanger ben en hoop zo graag dat ik deze week een positieve test heb.

Ik hoop voor je dat jij ook een positieve test hebt (voor iedereen trouwens)

Groetjes desire

Oh meiden, we voelen allemaal precies hetzelfde, zucht... Hier nog zo'n ongduldige hopend-op-een-zwangerschap-forumverslaafde . Ik lees nu steeds meer berichtjes over twee dagen voor je nod testen, maar dat durf ik eigenlijk niet zo goed. Ik  ben bang voor een teleurstelling terwijl ik  misschien toch wél zwanger ben. Daar schiet ik dan natuurlijk ook nix mee op. Maar anderszijds... als het wel positief is, dan kun je het maar beter weten...zucht zucht ik weet het ook niet. Kan ook aan niks anders denken...

Pfoe, waar moet dat naar toe met ons... zitten we onszelf hier maar gek te maken...

Maar weet je wat ik het meest vreemde eraan vind, dat als je dadelijk idd zwanger blijkt, dat je die eerste twee weken als het ware gemist hebt.  Ik stel me af en toe wel eens voor dat er idd een vruchtje in mijn baarmoeder zich aan het ontwikkelen is. Maar dat is tevens zo'n onwerkelijk idee, dat ik er eigenlijk ook niks mee kan. Begrijpt iemand dat?? Dat je gewoon zwanger bent zonder het te weten (misschien wel vermoeden, maar dat is niet weten...)

Hmm... ik denk dat ik toch al eerder ga testen, al is het maar één dagje... wat jullie?

Succes allemaal!

Tammy (nod vrijdag)

Terug
Bovenaan