Ik word helemaal wanhopig van dat wachten!!!!

Hoi tammy,

Je hebt helemaal gelijk!! Ik vind het ook een beetje wrang, het idee dat het misschien wel raak is, maar dat je dan 2 weken "gemist" hebt en er ook nog eens door alle spanning niet van hebt kunnen genieten.. Zucht, maar ja..we zullen toch moeten wachten.
Maar ik ben ook van plan een of 2 daagjes vantevoren te testen, je weet maar nooit of de test dan al positief is...Maar als hij dan nog negatief is, test ik de 2 dagen erna evengoed nog voor alle zekerheid..

Jen

Hey meiden!
Dat ga ik ook doen. twee daagjes van te voren testen, en als ie dan nog negatief is twee dagen later gewoon weer!
Laten jullie het weten als jullie getest hebben?

Liefs Wan

hoihoi,
Ik herken dit wel hoor, ik was erg misselijk, duizelig, pijn in mijn buik en rug etc.
Was overtijd en had getest, helaas negatief, gister ongi geworden dus het kunnen ook gewoon tekenen zijn omdat we ze zo graag willen of gewoon ons lichaam dat raar doet.
Jammergenoeg.
groetjes sas

wauw super allemaal die reacties  thanx!! Vandaag ben ik ook nog heel gespannen, ik denk dat dat toch wel aanhoudt tot het moment dat ik het zeker weet.. Maar ik denk dat ik probeer er maar niet vanuit te gaan dat het raak is deze keer, dan is de teleurstelling misschien ietsje minder groot als de test negatief is, en als ie positief is is de verrassing des te groter..Alleen of het me lukt om die instelling te houden weet ik niet, ik doe mijn best in ieder geval...

Nogmaals heel erg bedankt, echt fijn dat er zoveel gereageerd wordt!!

Liefs Jen

hallo meiden,

Ik weet helemaal wat jullie bedoelen. Vandaag is mijn NOD maar er zijn nog geen tekens van ongi... overigens ook geen zere tepels; misselijk of andere zwangerschapsverschijnselen... Ik kan dus echt nog geen kant op met mijn gedachten. Ik had mezelf gezegd niet voor vrijdag te testen maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Stel nou dat ik zwanger ben... dan moet ik dat toch NU weten!!!

xxx

Hoi Bientje,

Aangezien  vandaag je nod is, zou je vandaag al kunnen testen normaal gesproken. Dus ik zou zeggen; laat jezelf niet langer in spanning zitten en test!! Als je test nu negatief is, maar je wordt komende dagen nog niet ongi, dan zou ik dan nog een keer testen als ik jou was. Hou je ons op de hoogte?

Greetz Jen

Wat zijn wij toch een vreselijke meiden, ik heb er ook enorm last van en mijn NOD is pas 12 maart, dus nu druk aan het klussen. Maar deze tijd gaat ook al zo langzaam. Ik wil gewoon testen en weten of het wel of niet zo is. Nu weet ik ook wel dat het nergens op slaat. Maar goed. Afwachten en geduld is het enige wat we kunnen toch=

Sterkte allemaal met afwachten en ik hoop dat velen van ons beloond worden met een positieve test, dan ben je het wachten volgens mij ook zo weer vergeten.

Liefs Carina

Terug
Bovenaan