ik word maar niet ongesteld!!!

Hey Lonsj,
Wat herken ik jouw gevoel zeg. Ik ben 7 augustus met de pil gestopt en dacht op een gegeven moment ook flink over tijd te zijn. Had bovendien zowat alle symptomen die je maar kon bedenken (misselijk, braken, hoge temp en ga zo maar door). Ook twee testen gedaan, maar werder maar niet positief. Toen 8 dagen te laat toch ongi geworden (na 35 dagen). Maar ook ik dacht na die neg test steeds van laat de duivels nu maar komen, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Heel veel succes dus meid en ik duim voor je.

Liefs,
Danielle

hallo

ik ben 17 augustus ongi geworden en moet maandag weer worden want ik heb een cyclus van 41 dagen! erg he?
misschien heb jij ook wel een lange cyclus vooral omdat je net van depil af bent!

liefs wilma

hoi hoi

er zijn een paar mogelijkheden

1)        je bent zwanger en je test geeft dat later aan. Predictor is so wie so geen gevoelige test. Zou je clearb lue of kruidvattest aanraden die zijn veel gevoeliger

2) je slaat gewoon een keertje je menstruatie over

en als dit t allemaal niet is zou je bij de huisarts medicijnen kunnen halen om het op te wekkebn maar wees dan eerst zeker dat je niet zwange rbent

hoi hoi,

nou heb net met mijn moeder gebabbeld ,en zei beweert dat het normaal is na een lange tijd pil slikken dat je niet gelijk een normale cyclus krijgt...

ik baal echt enorm!!!ook ik heb hetzelfde wat dan zegt misselijk,buikpijn ,braken ...echt vannalles...maar sinds 2 dagen ben ik weer kip lekker !!echt helemaal niks meer aan de hand!!

tja en ik weet inderdaad niet of het wel zon goed idee is om er pillen voor te gaan slikken...

heb idd wel alleen predictor testen gedaan...maar ik ga er zeker van uit dat ze toch wel goed werken...(liever ook niet maja)

nou bedankt voor de lieve reactie's ik wacht maar gewoon af!!!

veel liefs lonneke

Terug
Bovenaan