Ik word niet goed van die artsen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey Roos,

Jeetje zeg, weer iets waardoor je niet volop van jullie laatste zwangerschap  kunnen genieten!

Wat een zootje is het daar op die afdeling!
Ik zou, als mevrouw terug is uit Amerika, haar wel eventjes fijn vertellen hoe het voor jullie is geweest en als ze weer begint over hoe goed dat onderzoek wel niet is gewoon zeggen: "maar daar kwamen wij niet voor!!!!"
En anders het op papier zetten en opsturen.

Probeer toch te genieten van je 3 prachtige meiden en de kleine in je buik, hoe moeilijk het soms ook is.

Liefs Monica

Hoi,

heb net een factuur van mn zorgverzekering gekregen voor het maximale bedrag van mn eigen risico namelijk 150 in 2008. In januari 2008 heb ik een keizersnede gehad en op verzoek van de arts moest ik half jaar later terugkomen voor een echo..
En nu moet ik dus voor die echo betalen...
maar goed, is niet anders... ze schaffen de no-claim af én je hebt nu een eigen risico!
WHAT IS NEXT!

Jess

Eigenlijk is het helemaal krom...
Je betaalt de het schompes aan die zorgverzekeringen, en dan 155 euro eigen risico... maar als je al je papieren goed bewaard met alles wat je aan zorgkosten zelf moest betalen in een jaar, kan je het met je aangifte weer terugkrijgen!
Beetje dubbel!!

Ik vind het in ieder geval zo ontzettend duur!
Als je zoals, wij meiden, een gezinnetje hebt... komt er wel eens even 2x xbedrag zorgverzekering op je bordje en als je het verkeerd treft 2x 155 eigen risico.

Ik heb antidepr, daar kies ik toch niet zelf voor!!!!
Toch moet ik ze zelf betalen, want de zorgverzekering doet het niet, ook zo belachelijk, zijn in mijn ogen toch ongewilde medicatie!

Roos, ik wens je er veel sterkte mee, en ik hoop echt dat jullie wat kunnen bereiken!

Liefs marina

Dank voor jullie reacties.
't Slaat ook allemaal nergens op, die bedragen die je moet betalen voor je zorgverzekering, maar bij elk bezoekje aan de apotheek, en dat gebeurt nog wel eens met een gezin van 5 leden, moet ik bijbetalen...

Enfin, we hebben binnenkort een gesprek hier thuis met  een vertegenwoordiger  van onze zorgverzekeraar.Plat gezegd om hun achter ons standpunt te krijgen, wat niet moeilijk moet zijn daar zij een duur onderzoek hebben moeten financieren voor ons wat dus niet nodig was.
Verder zijn er 2 klachtbrieven onderweg naar 't UMC, naar afdeling klachtenafhandel en naar de desbetrefte arts.
En nu afwachten tot mevrouw terug is uit Amerika zodat we het gesprek aan kunnen gaan...
Zijn er nog lang niet mee klaar!

Gr.Roos.

Terug
Bovenaan