ik wordt bijna mama...

Hey meiden,

Liep vanavond buiten met de hond in de storm. Lekker ff uitwaaien en nadenken... En ineens kwam het zomaar binnen... Binnen nu en uiterlijk 5 weken... Ben ik mama... Van een kindje... Waar ik voor moet zorgen....

Stom he... dat dat ineens zo binnen kwam... Vind het ineens heel apart dat dat kan. En bijzonder... En heb niemand om het mee te delen, want manlief slaapt vanaaf bij belgische grens in zijn vrachtwagen... Dus moest het even van me af schrijven... ik wordt iemands moeder... ik krijg een heel klein wezentje dat volledig afhankelijk is van mij...

wow....

Jep, en het gaat NOOOIT meer weg!!!

Ik vind dat ook een hele rare gedachte, haast onwerkelijk. Volgens mij gebeurt er heel veel zo rond de geboorte en vlak erna. Zowel lichamelijk als mentaal.

Zo bijzonder!!!!
En als hij/zij er eenmaal is, is het of het nooit anders geweest is. Echt waar. Alles draait om je kind (oke, je moet niet doorslaan natuurlijk, jij en je partner zijn er ook nog) Er komt echt een oer-gevoel in je omhoog: Je wilt je kind beschermen tegen alles, je rijd ineens een stuk voorzichtiger als je in de auto zit, je tas is altijd voorzien van doekjes, koekjes, drinken en andere dingen die er voor zorgen dat je kleintje het naar z'n zin heeft.
Nooit verwacht toen ik de eerste kreeg!!! Geweldig.
Liefs, Kim.

Het is ook echt heel bijzonder. Als ik er zo over na denk dan voel ik precies hetzelfde als jouw. Grotendeels ben ik er zooooooo klaar voor he...

En als je idd zoals jouw ff een gedachte te binnen schiet.... word ik bijna emotioneel!

Liefs

Ik had 't laatst toen mijn man de box op had gezet. Toen ging hij er zo in de stoel naast zitten van: kijk, hier ligt de kleine frummel straks en ik denk dat dit dan mijn lievelingsplek wordt!

Ik slikken!

Ja he zooo bijzonder en zo dichtbij.. Ik had gisteren nog controle bij de vk en toen zei ze misschien ben je volgende week al mama of anders bij mij ook binnen max. 5 weken. Wow, ik kijk er zo naar uit!!

Terug
Bovenaan