ik wordt bijna mama...

Hier idd ook hetzelfde.. Dat gevoel overvalt me de laatste tijd steeds vaker.. en droom ook steeds vaker dat de kleine al geboren is.. zo apart.. maar zo bijzonder..:D

Geniet ervan en nog even en dan hebben we allemaal onze kleintjes in onze armen.. Kan niet wachten..:D:D

Heel herkenbaar die gedachte! Onwerkelijk, toch?

Vraagje truckerbabe (gewoon nieuwsgierig): hoe doet jouw man dat zo rond de bevalling? Ik bedoel, als hij internationaal rijdt, is hij dan wel op tijd aanwezig? Of heeft hij van te voren vrij ofzo?
Ben benieuwd hoe dat werkt.
Mijn man is vertegenwoordiger en ik maak me al druk over het feit dat hij een uur moet rijden voor hij thuis is hahaha!

He T, hahah nu kun je niet meer terug meid, spannend gevoel geeft het he! Het wordt steeds echter. En weet je je zal een super mama worden. :)

@kim, kon je niet slapen vannacht? aangezien je tijdstip van reactie!!!

liefs

@mama-in-wording

Het bedrijf waarvoor mijn trucker werkt rijdt benelux. Dat varieert van ritten tot aan frankrijk, tot rondjes door de bollenstreek. In overleg met vk en baas van mijn man is afgesproken dat hij vanaf 38 weken alleen nog maar rondjes in de streek gaat maken, just in case. Dat betekend dat hij binnen het uur thuis is, en dat, mocht hij bij een klant staan waar hij neit weg kan (ivm lossen, of bijvoorbeeld op schiphol) dat een collega met een auto naar hem toe kan komen, en hem kan aflossen. Aangezien de meeste eerste bevallingen niet binnen een uurtje over zijn, moet dit voldoende speling bieden...

dus.. maak me er niet zo druk om... :)

:) ben erg blij met baas van manlief :)
Hij deed ook absoluut niet moeilijk over manlief die een dagje minder wil gaan werken. Of die vrij wil na de bevalling, als de kraamzorg weg is... Je hoort wel eens andere verhalen...

Ik stond trouwens vandaag bij de kassa bij de AH, mijn muisjes en beschuit in te pakken (dacht, laat ik alvast maar wat halen...) en toen bedacht ik me, straks eten we of de blauwe of de roze, omdat ons kindje geboren is.. Stond ik toch bijna te janken in de AH :p

Al die hormonen...

Terug
Bovenaan