A
Anoniem
Guest
Jeetje damens ik moet ff van me afschrijven. Nu zijn we dus alweer allemaal ziek en dat is echt zacht gezegd niet leuk. We hebben veel overlast van de buren en ik slaap daarom al vanaf de eboorte van Zifjon super slecht (bijna opgenomen in slaapkliniek). Hun keuken zit namelijk aan onze slaapkamer en je hoort echt ALLES zelfs met oordoppen dat gaat tot middennacht door. nu zijn ze een tweede muur te plaatsen en daar zijn we heeeeeeeeeeel blij mee. Maar als je griep hebt en een huilend kind die niet kan slapen door de herrie en zelf het geluid door je hele lichaam heen denderd is dit niet leuk.
Oh en mijn hele huis lijkt wel een tweedehands kleren winkel want alle troep van onze inbouwkast moet eruit om bij die muur te komen en dat licht nu verspreid door ons hele huis. Tussendoor lhangt nog de was en probeer ik nog mijn huisje aan kant te houden . ONMOGELIJKE zaak dus en ik ben ziek. AAAAAAAAAAAAAaah.
Maar goed vandaag overleven we wel weer en als dit klaar is kunnen we de troep opruimen en alles opnieuw indelen. maar stiekum hoop ik toch dat er ook nog een droger kan komen. want die was elke dag in huis is ook niks.
nou thx voor luisteren en moest dit even kwijt.
Oh en mijn hele huis lijkt wel een tweedehands kleren winkel want alle troep van onze inbouwkast moet eruit om bij die muur te komen en dat licht nu verspreid door ons hele huis. Tussendoor lhangt nog de was en probeer ik nog mijn huisje aan kant te houden . ONMOGELIJKE zaak dus en ik ben ziek. AAAAAAAAAAAAAaah.
Maar goed vandaag overleven we wel weer en als dit klaar is kunnen we de troep opruimen en alles opnieuw indelen. maar stiekum hoop ik toch dat er ook nog een droger kan komen. want die was elke dag in huis is ook niks.
nou thx voor luisteren en moest dit even kwijt.