Ik wordt een beetje knetter hier in huis

A

Anoniem

Guest
Jeetje damens ik moet ff van me afschrijven. Nu zijn we dus alweer allemaal ziek en dat is echt zacht gezegd niet leuk. We hebben veel overlast van de buren en ik slaap daarom al vanaf de eboorte van Zifjon super slecht (bijna opgenomen in slaapkliniek). Hun keuken zit namelijk aan onze slaapkamer en je hoort echt ALLES zelfs met oordoppen dat gaat tot middennacht door. nu zijn ze een tweede  muur te plaatsen en daar zijn we heeeeeeeeeeel blij mee. Maar als je griep hebt en een huilend kind die niet kan slapen door de herrie en zelf het geluid door je hele lichaam heen denderd is dit niet leuk.

Oh en mijn hele huis lijkt wel een tweedehands kleren winkel want alle troep van onze inbouwkast moet eruit om bij die muur te komen en dat licht nu verspreid door ons hele huis. Tussendoor lhangt nog de was en probeer ik nog mijn huisje aan kant te houden . ONMOGELIJKE zaak dus en ik ben ziek. AAAAAAAAAAAAAaah.
Maar goed vandaag overleven we wel weer en als dit klaar is kunnen we de troep opruimen en alles opnieuw indelen. maar stiekum hoop ik toch dat er ook nog een droger kan komen. want die was elke dag in huis is ook niks.

nou thx voor luisteren en moest dit even kwijt.

Klinkt ook allemaal echt niet leuk...
Succes en een dikke knuffel!

Hoi,

Ik leef met je mee hoor! Wij waren vd week ook allemaal tegelijk ziek. Nu is Myrthe nog steeds aan het kwakkelen, wij zijn al beter. Maar die zooi die je dan ineens in je huis heb, omdat mijn vriend niet weet wat opruimen betekend, pfffffffff.
Dus ja ik leef met je mee. Nog even volhouden!

Liefs Reneke

Hey,

Ziek zijn is echt shit
Verbouwing is echt s...
hangende was is echt s...

Geen wonder dat je gek word! Nog een paar dagen volhouden dan ben je in ieder geval weer beter.. en hoelang duurd die muur nog?? maar dan ben je wel in 1x van 2 problemen af, geen rondslingerende kleren en geen herrie meer!
Droger kan ik je niet mee helpen alleen aanraden idd.. whahaha

Succes Meid  heb je wel verdiend, beterschap

Liefs MJ

Hallo meiden

Ik weet er alles van ik heb vorige week met een ziek gezin gezeten maar ik heb geen tijd om ziek te zijn bij mij moet gewoon alles door totdat ik instort. Over buren gesproken ik ken het fenomeen zeker als je kind net moet gaan slapen.
Meid ik wens je heel veel sterkte en dat die muur maar gauw af mag wezen ja rotzooi ik kan er ook heel slecht tegen maar dat komt wel weer als je wat opgeknapt ben.
Beterschap en sterkte

groetjes lisette

Hoi Mariska,
Hoe gaat het nu? Zijn jullie alweer een beetje opgeknapt?
Wat balen dat je zo veel last van je buren hebt en daardoor ook slecht slaapt. Ik weet nog dat jij maanden geleden reageerde op mijn topic over mijn dochter die zo veel huilt en zo weinig slaapt. Je vertelde dat Zifjon ook zoveel huilde. Ik weet uit ervaring dat je door al dat gehuil zelf heel gespannen wordt, waardoor je sowieso al slechter slaapt. Tel daar nog eens jouw buren bij op en het ziek zijn... Dan word je inderdaad misschien wel gillend gek....
Er moet bij mij ook niets geks gebeuren, of ik slaap ook nauwelijks meer. Er zijn maar weinig mensen die goed kunnen inschatten hoeveel impact dit op je heeft.
Daarom hoop ik heel erg dat het weer wat beter gaat en dat je weer iets kunt gaan slapen. Hoe gaat het trouwens met het slapen van Zifjon? Sommige kinderen slapen beter als ze ziek zijn, maar helaas geldt dat niet voor alle kids.
Veel sterkte!

Groetjes,
Dory

Hey Dory,

Lief dat je reageerde het is nog steeds een gekkenhuis hier maar d everbouwing is achter d erug. Manlief heft meteen de kast terug gezet en een groot gedeelte van d ekleren wer ingeruimt. Maar we zijn nog steeds ziek en Zifjon slaa[t nog steeds slecht. het geluid van d eburen in stukke minder maar ik moet echt van mijn oordoppen gaan afkikken en vind dit heeeeel moeilijk. Vanaf de geboorte van Zifjon ben ik ermee gaan slapen anders sliep ik gewoon NIET. Maar ik hoor Zifjon dus ook nooit en wordt altijd wakke rgemaakt door manlief. ik vind dit niet prettig en straks als we voor nr 2 gaan wil ik er zeker vanaf zijn want wil mijn kids gewoon kunnen hoen. Het afgelopen weekend was een ramp met Zifjon huilen huilen en nog een shuolen. Over geprikkeld door de rare en drukke dagen en ben bang dat dit alleen nog maar erger gaat worden. ik ben zijn hele schema kwijt en hij is steed van streek. Probeer weer rust te krijgen maar dat is erg moeilijk. Ik wilden net ontspannen en hij is al weer wakker dus ga maar weer aan de slag.
Omdat ik dus geen rust heb wordt ik ook niet snel beter dus kwakkel maar door. maar ja dat komt uiteindelijk wel weer goed.

gr van Mariska

Hey,

Wil je even een hart onder de riem steken! Vervelend hoor!
Hoop dat je huis gauw weer lekker "van jezelf" is en dan komt het met het ritme van Zifjon vast ook wel weer goed.
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan