Ik wordt een beetje knetter hier in huis

Hoi,

Zijn jullie al een beetje opgeknapt??
Fijne feestdagen!!

Liefs MJ

Hoi Mariska,
Hoe gaat het nu? Zijn jullie inmiddels allemaal weer opgeknapt? En heeft Zifjon al weer een beetje zijn ritme terug? En heb je nu minder last van je buren, door de extra wand? Is je huisje weer een beetje aan kant? Ik hoop het allemaal!!
Groetjes,
Dory

Hey Hey Dory,

Ja de rust is weer weder gekeerd maar Zifjon zijn ritme is nog steeds helemaal van slag. Zo sliep hij super goed en nu door al dat gedoe slaapt hij niet tot maar net 1 uurtje.
Maar we zin wel 6 !!!   tandjes rijker en geen geluid meer van de buren. ja we horen nog wat gestommel maar dat is NIET te vergelijken met ervoor. Oh ik ben zo blij. Nu moet ik alleen af kicken van mijn oordoppen want ik wil graag weer zonder gaan slapen. Vind het zo stom met die dingen slapen. maar dat is best lastig want ik ben het zo gewend geraakt. Dus ja alles gaat weer beter en het huisje is weer netjes aan kant. heb meteen ff leuke nieuwe kussens voor op de bank gekocht er de rest verkocht via marktplaats.

Lief dat je nog aan me dacht, hoe gata het met jou en die kleine ??

gr van Mariska en Zifjon 11 maanden

Hey,

Moest laatst ook nog wel even aan denken! Fijn dat het nu weer beter gaat. Hoop dat het slapen zonder oordoppen ook gaat lukken.
Liefs
Karlien

Terug
Bovenaan