Mijn zoontje van 3 jaar is nu al weken lang aan het vervelen dit begint als hij s'morgens op staat en eindigt als hij op bed ligt ik wordt er niet goed van en hij luistert voor geen meter.
Hij is de heel tijd aan het zeuren,druk doen en huilen en piepen als hij zijn in niet krijgt.
Hij doet het ook alleen thuis want bij oma of zo doet hij het niet hij eet op het moment ook ontzettend slecht en ook dat is telkens weer een gevecht.
ik weet af en toe gewoon niet meer wat ik er mee aan moet hij heeft wel een strafplek opd egang maar datw erkt ook niet alhoewel hij er wel een hekel aan heeft als jij er neergezet wordt.
Hebben jullie dit nou ook?
En hebben jullie evt tips of oplossingen want ik weet het af en toe niet meer.
Alvast bedankt.
Hij is de heel tijd aan het zeuren,druk doen en huilen en piepen als hij zijn in niet krijgt.
Hij doet het ook alleen thuis want bij oma of zo doet hij het niet hij eet op het moment ook ontzettend slecht en ook dat is telkens weer een gevecht.
ik weet af en toe gewoon niet meer wat ik er mee aan moet hij heeft wel een strafplek opd egang maar datw erkt ook niet alhoewel hij er wel een hekel aan heeft als jij er neergezet wordt.
Hebben jullie dit nou ook?
En hebben jullie evt tips of oplossingen want ik weet het af en toe niet meer.
Alvast bedankt.