ik wordt helemaal niet goed van dat nieuwsbericht uit belgie...

Ook ik ben er al de hele tijd, helemaal naar van. Zeker omdat het vlakbij mijn ouders is. Ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen en het is echt 10 minuten rijden bij mijn ouders vandaan. Ik ging vroeger regelmatig naar de dokter in dat plaatsje.

Echte horror en ook mijn gedachten zijn bij de papa's en mama's van al die kindjes. Maar ook bij de leidsters en de hulpverleners die dit hebben moeten opvangen. Echt verschrikkelijk.

Liefs,
Evelien

Te erg voor woorden,de tranen springen in mijn ogen!
Hier word ik gewoon kotsmisselijk van,wat een zieke geesten lopen er toch rond op de wereld.
Alleen het idee al wat de ouders doormaken geeft mij kippevel.
Groetjes Tanja

Ik schaam me kapot, want ik had het helemaal niet meegekregen. De tv heeft hier de hele middag op Jetix en Nick jr. gestaan en ik heb echt net de telegraaf op internet gelezen.
Maar echt vreselijk, hoe kun je nu onschuldige kinderen ombrengen of zwaar verwonden. Volgens mij ben je dan gewoon toe aan de hoogste straf die ze je kunnen   geven en dan het liefst nog langer dan dat..... Ik vind het echt vreselijk, de opvang moet voor de kinderen een verlengstuk van thuis zijn en dat word ze door zo'n idioot gewoon ontnomen.

Jolanda

Ik wordt hier écht ziek van,.. Ongelooflijk,.. hoe verdrietig.. hoe vreselijk!!!!!!!

In plaats van aanhouden hadden ze hem kapot moeten rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wordt er helemaal emo van,.. KLOOTZAK!!!!

Toen ik het hoorde zat ik op m'n werk en stond ik op het punt om naar huis gegaan en Isis en Nika  op te halen bij het... kinderdagverblijf. Ik wist niet hoe snel ik daar moest komen om m'n meiden plat te knuffelen! Het was op het kinderdagverblijf dan ook het gesprek van de dag; alle ouders en leidsters waren er flink van ondersteboven. Ook gisteravond thuis, toen ik naar het journaal keek, werd ik er nog even flink emotioneel van. De kindjes die zijn overleden waren 8 en 9 maanden... Nika is vandaag  precies 9 maanden, ik moet er echt niet aan denken...

Deze kerel mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen! Je kunt je gewoon niet voorstellen dat iemand baby's, die zó onschuldig zijn en zich niet kunnen verweren, aanvalt. Overigens wel petje af voor de leidsters die met gevaar voor eigen leven deze man hebben geprobeerd tegen te houden, en waarbij er één leidster zelfs haar leven heeft gegeven... en ook voor de hulpverleners, het is niet niks wat die gezien hebben...

Groetjes,
Myana mv Isis en Nika

Heb zelf een goede doodstraf bedacht voor deze man: langzaam verbranden en hopen dat hij veel pijn zal voelen. Iemand die bewust onschuldige babytjes vernoord verdient het niet om te leven. Ik hoop echt dat de hel bestaat zodat hij hierheen gaat.

Ik heb echt gehuild toen ik het bericht las, en al die details, kan het niet meer aanhoren.

x
Marielle

Terug
Bovenaan