ik wordt hier helemaal gek van moet dit ff kwijt

he meiden kweet gaat niet echt over me zwangerschap maar wil dit ff kwijt.

Me man is bezig met een eigenbedrijf aan het opzetten, nu doet hij heet meest in d nacht en slaapt pverdag, ik laat hem zijn gang gaan omdat dit onze toekomst is, maja ben het nu een beetje beu, alles wat ik doe naar hem toe doe ik fout , we hebben een klamboe boven ons bed voor de muggen ( we hebben een muggenplaag)maar die staat wels eens open aan mijn kant, krijg elke keer op em lazer dat het mijn schuld is dat hij niet kan slapen , en hij zegtd an ook van ik maak een ander bed voor je, ik wordt nu zo moe ervan ik zit dagen thuis dat wel maar ben 24/7 met de kleine van 3 bezig , niet willen slapen niet luisteren, alles eigenlijk, pff wordt me allemaal te veel nu en die zwangerschap slaap slecht omdat de kleine in me buik lekker gaat bewegen snachts, als ik eenmaal slaap komt manlief bij me liggen en wil dingen van me dus dan wordt ik weer kribbig en dan hebben we weer ruzi, ik kan praten als brugman met hem maar blijft het zelfde, ik wordt hier zo verdrietig van echt heel verdrietig.

sorry maar moest dit ff kwijt
 
Heey meis,

Komt me bekend voor mannen die ons niet willen begrijpen.
Terwijl we toch in deze periode meer dan ooit nodig hebben..
Ze snappen onze emoties niet.
Misschien helpt praten, en leg uit hoe je voelt tegenover de dingen.
Sterkte meis..

Liefs Meisje1990
 
Het komt me bekend voor, althans de situatie. Mijn vriend werkt ook veel in de avond/ nacht en we hebben dus doordeweek vaak een ander ritme. Als hij in bed komt, slaapt hij natuurlijk ook niet altijd meteen. Gelukkig staat hij in de ochtend wel altijd mee op.

Als ik echt te bang ben dat ik echt wakker wordt, als hij naar bed gaat (bv omdat ik het druk heb op mijn werk), ga ik gewoon met een onder het bed klaarliggend dekentje een paar uur op de bank slapen beneden. Dat gaat prima, omdat het geen issue is bij ons. Als je je kwaad gaat maken op die bank, dan werkt het natuurlijk niet.. ;-)

Maar bij jullie is het nieuw, bij ons is het al een tijdje zo, dus ik heb makkelijk praten..

Als ik je bericht lees, vraag ik me trouwens wel af of jullie er niet even samen tussenuit moeten.. Klinkt niet zo lekker, die communicatie tussen jullie. Waarom moet hij zo zeuren over die klamboe, en waarom doe jij hem niet gewoon dicht bijvoorbeeld?

Sterkte! Maria1975.

 
Die mannen ze begrijpen ons gewoon niet he. Gewoon een knuffel is er bij ons ook niet bij...maar iets anders ook niet meer omdat ik nog maar 3.5 weken te gaan heb.
Die van mij had de kit wel uit de voegen gehaald in de wc maar her en der een klodder teruggesmeerd.... nu heb ik dus na maanden wachten zelf maar alles op nieuw uitgekrabt...wat een ...klus en ben bezig de kit er op een normale manier in te zetten. Dinsdag is tevens zijn vrije dag met de kinderen maar omdat ik toch thuis ben raakt hij plosteling geen schoonmaakspullen meer aan terwijl hij toch echt op dinsdag de boven verdiepingen hoort te zuigen 2 toiletten normaal schoonmaakt (ongeveer) en minimaal 1 was draait...De kinderen zitten allebei op school dus tijd zat zou je zeggen...nu gaat meneer in de ochtend uitgebreidt 2 uur sporten dan lekker achter de pc etc etc en doet bijna nik meer in huis....alleen de tuin en dan als ik thuis ben!!
Dus inderdaad het is ook hier niet altijd gezellig.
sterkte en inderdaad probeer met hem te praten.
liefs Winx
 
pff Mannen...

Die van mij heeft ook van die rare dingen hoor, ben nu 28 weken en nou had ie gelezen dat als die op mijn buik duwt de baby daarop reageert... is ook zo... maar wat denk je.... zit ie als een gek in me buik te porren... en dan snapt ie niet dat het pijn doet?!

enn Mijn man is een echte borstenman zal ik maar zeggen, hij vind dat dan ook zeker een leuke bijkomstigheid als je snapt wat ik bedoel ;P.. maar goed,, hij word helemaal kribbig dat ie er niet meer zoveel aan mag zitten.... uhm... nou omdat dat gevoelig is!! ze staan zowat op knappen...

Zoo weten wij vrouwen maar weer... Mannen zijn toch echt van mars.... Maja... ik zou toch indd wat de vorige reacties eigenlijk ook aangeven toch blijven praten,, en gewoon zeggen hoe je je voelt,, als je het opkropt is het sowieso niet goed,, enn wat Maria1975 ook zegt, ga samen wat leuks doen, lekker dagje naar het strand ofzo? even uitwaaien?
 
he meiden dank jullie wel voor jullie reactie, ben juist voor dze situatie even weekendje tussen uitgeweest mt zijn 3tjs, maar hij vond het leuk ( verassing voor hem) maar hij vond alles te klein was ene sta caravan van 6 a 8 persoons en was wel klein ja maar voor zijn3tjes ja wat maakt het uit, zat geen openhaard bij, pff klagen klagen klagen, niet tegen mij hoor alles was super geen ruzie niks. lekek rmet de kleine bezig heerlijk was dat, maja na dat we terug kwmane kwamne de klagers van hem naar de mensen die het vroegen hoe het was, ik voelde me zo kut erdoor. en dit is maandje terug nog geen eens.

vandaag ging het lekker ik kwam terug van ziekenhuis en hij was lekker aan het koken, met de kleine gespeeld maja ik moest natuurlijk haar weer op bed leggen want meneer moest achter zijn pc , 8 uur kwam hij naar beneden en ja hoor ga jij ff koffie zetten schat , koppie heb ik al boven kom jij het zo brengen en zo gaat die weer weg,.

Hij klaagt dat hij niet aan me mag komen en komt er nog eens bij dat ik dan kribbig wordt en hij denkt dat ik vreemd ben gegaan, wij zittn op een spel en werd door iemand vertelt dat ik met die genen ben vreemd gegaan.

nu is het weer ff leuk maar moet echt op me tenen lopen en alles maar ja en amen zeggen. ik heb ook gevraagt hoe zie je het als de kleine er komt, zegt hij schat maak je niet druk komt goed, pfff ik zie hete cht al voor me dat ik 24/7 met bijde kids bezig ben.

Liefs
 
heey meid

ik vind het heel erg rot voor je en weet het is raar zeggen maar moet wel een beetje aan je zelf blijven denken hoe moeilijk het ook is jij bent zwanger en hij hoort ook rekening met jou te houden en jij niet alleen maar met hem wens je veel sterkte

groetjes tamjoh
 
thnx tamjoh, ja kweet is heel moeilijk pff, wordt echt gek soms, gelukkig is het nu weer rustig, hij blijft bij zijn stand punt, dat hij werkt/spel maakt en ik de rest, ik verwacht niet dat hij schoonmaakt maar wel met de kleine optrekt, zolang ik gewoon normaal doe en niet boos wordt doet hij iets meer.

dus denk gewoon ff op em tanden bijten, ik heb al een keer op een punt gestaan om uitelkaar tegaan scheiden enzo , maja me ouders wide dat het goed kwam en had dus flinke ruzie met hun

normaal kan ik het gewoon aan hoe het loopt maar met de deze zwangerschap is het heel vermoeiend vooral dat de kleine van 3 niet wilt luisteren wel als ik alleen met der ben maar niet als er iemand anders bij is.pff slapen is ook al moeilijk sinds ze in der peuter bedje ligt, lekker spelen en doen.

maja ik kijk gewoon aan en laat hem met rust kijken wat die zegt.

thnx voor jullie lieve reactie en blij dat ik niet de enige ben.

liefs
 
Terug
Bovenaan