ik wordt hier helemaal gek van moet dit ff kwijt

Trouwens, het consultatiebureau biedt Triple P cursussen aan, gratis. Helpt je bij opvoedingsproblemen. Die heeft iedereen wel eens, en je kan er lekker praten met andere moeders die ook een peuter hebben die wat, laten we zeggen 'wild' is.

http://www.gezond.amsterdam.nl/Jeugd/Consultatiebureau-en-OKC/Triple-P

Sterkte!
 
Even goed erover hebben wanneer hij niet boos is over de klamboe. Ff van te voren vragen of hij goed in z'n vel zit voor een gesprekje... Kun je 'm ook vertellen dat savonds de baby te druk is om nog die muggenzifterij van hem aan te horen, dan moet ie voor dat soort gevraag maar een tijdstip met jou inplannen wanneer jij niet wilt slapen. (Of je doet gewoon alsof je slaapt, doe ik ook af en toe, houd ie vanzelf op met vragen stellen e.d.) hihi beetje gemeen misschien.
 
he meiden noiu gaat nu goed, hij probeert de nacht de dag te maken en hebben al paar dagen geen bonje meer gehad, ik negeer hem en laat ff voelen dat ik het niet leuk vind en zeg hem ook vind niet leuk, gisteravond zei hij ook van ik kom straks naar bed en evrvolgens werd ik wakker om 8 uur geen mannetje in bed hij was geen eens zijn bed in geweest, ik heb gezegt 2de keer dat je iets beloofd en niet doet, beloftes geloof ik je niet meer in bij jou.

nou daar schrok hij wel van , ik zeg het heel zachtjes en waarw e alleen zijn dus misschiend at dit helpt.

liefs
 
Terug
Bovenaan