Ik zag het toch echt....!

A

Anoniem

Guest
Vandaag mijn 6de dag overtijd en nog geen spoor van....... Afgelopen maandag heb ik een test gedaan maar deze gaf niets aan, zelfs niet als ik hem na diverse lichtinvallen had bekeken (hoezo ik wil het zo graag). Ik kon niet wachten tot morgen en ben vanmiddag weer gaan testen. Clear blue test dit keer dus er moet een verticaal streepje verschijnen dwars door de horizontale. En na een minuut of 2 zag ik heel vaag een heel ielepielig dun klein streepje VERTICAAL..Ik hoefde het teststaafje niet een in diverse lichtinvallen te bekijken maar ik zweerde dat ik wat zag. Maar helaas het was niet zo'n dikke duidelijke streep zoals op de verpakking staat aangegeven. Later op de middag heb ik het staafje weer uit de prullenbak van het toilet gevist ( was alleen maar gevuld met lege wc rolletjes hoor). IK was toch niet gek heb ik het echt gezien. Toch nog maar is kijken..en ja hoor ik zag hem nog steeds..maar het zat er wel....wat moet ik hier nu van denken. er hoort toch een dikke streep te zitten. het streepje was echt van boven naar beneden....Echt weer iets voor mij. Mevrouwtje ongeduld moet zo nodig weer te snel testen en vervolgens denkt mijn test..nou weet je wat we doen een halfje ...
Wanneer kan ik nou weer het beste testen?

Hoi Pam ,

Ik zou morgen ochtend nog een keer testen met ochtend urine. Ik denk wel dat je zwanger bent want een streep is een streep niet waar.
Heel veel succes en ik lees het nog wel wat het is geworden.

Groetjes Suus1980

Hoi
MIsschien moet ik dat ook maar doen Ochtendrine schijnt inderdaad toch iets beter te zijn. Maar het was zo'n klein dun streepje maar wat je zegt..hetwas wel een streepje. Morgen moet ik werken dus ik hoop dat als ik test en het is positief dan ik het wel voor me kan houden op mijn werk. Waarschijnlijk ben ik de hele dag aan het lachen (wel heel klantvriendelijk)
Hope so
Groetjes Pam

Hey Pam,

Ja, ze zeggen: een streep is een streep. Als ik jou was zou ik ook maar nog een keer testen. Ik weet alleen niet of morgen te vroeg is. Ik weet niet hoeveel testen je er tegenaan wilt gooien? hahahahahaha, mij maakt het denk ik in zo'n situatie niet uit. Dan wil je het gewoon weten!!!!!!

Succes, he?!!!

Groetjes, Tess.

Ik weet het ook niet ik doe het gewoon morgenochtend ik zag net op de babybrabbel site dat je daar goekoop testen kan kopen dus ik heb er nog 2 thuis en anders bestel ik een tig dozijn op internet. Wat een toestand....... nou ben benieuwd...geeft weer wat extra spanning aan het verhaal..(en toen wer ik vanacht ongi..haha..nou ik merk het allemaal wel.
groetjes pam

Hallo,

Ze hebben mij altijd verteld dat het niet uitmaakt hoe donker de streep is: als er een streep staat ben je volgens mij gewoon zwanger!

liefs Linda

he pam,
Heb je al getest????ben benieuwd, maar inderdaad als er een klein streepje stond ben je gewoon zwanger hoor!!!!
Hoop dat het nu wat duidelijker is!
Laat t ff weten of je al getest hebt.
kusjes

Hoi Pam,
Nou je bent gewoon zwanger hoor!!
Ik heb nl hetzelfde gehad, ik kon ook niet wachten om te testen en bij mij was er ook maar een héél licht streepje (bijna niet te zien) zichtbaar en ik twijfelde toen ook en een paar dagen later weer getest en toen was t streepje al een stuk duidelijker.
Dat het nog een licht streepje is komt   omdat er nog niet zoveel van dat hormoon in je urine zit. Maar dat komt dus vanzelf
In ieder geval: GEFELICITEERD!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan