A
Anoniem
Guest
Vandaag mijn 6de dag overtijd en nog geen spoor van....... Afgelopen maandag heb ik een test gedaan maar deze gaf niets aan, zelfs niet als ik hem na diverse lichtinvallen had bekeken (hoezo ik wil het zo graag). Ik kon niet wachten tot morgen en ben vanmiddag weer gaan testen. Clear blue test dit keer dus er moet een verticaal streepje verschijnen dwars door de horizontale. En na een minuut of 2 zag ik heel vaag een heel ielepielig dun klein streepje VERTICAAL..Ik hoefde het teststaafje niet een in diverse lichtinvallen te bekijken maar ik zweerde dat ik wat zag. Maar helaas het was niet zo'n dikke duidelijke streep zoals op de verpakking staat aangegeven. Later op de middag heb ik het staafje weer uit de prullenbak van het toilet gevist ( was alleen maar gevuld met lege wc rolletjes hoor). IK was toch niet gek heb ik het echt gezien. Toch nog maar is kijken..en ja hoor ik zag hem nog steeds..maar het zat er wel....wat moet ik hier nu van denken. er hoort toch een dikke streep te zitten. het streepje was echt van boven naar beneden....Echt weer iets voor mij. Mevrouwtje ongeduld moet zo nodig weer te snel testen en vervolgens denkt mijn test..nou weet je wat we doen een halfje ...
Wanneer kan ik nou weer het beste testen?
Wanneer kan ik nou weer het beste testen?