Ik zag het toch echt....!

Hoi pam,

Ik heb het zelfde gehad met Daan toen ik de eerste test deed was het streepje zo ligt dat hij nauwlijks te zien was. Ik dacht dat ik gek was en heb hem in de prullenbak gegooid. Later op de ochtend was ik bij mijn buurvrouw en het kwam te sprake van de tast en ik hem met met haar uit de prullenbak gevist en zij zag het streepje na goed kijken ook. Na 4 dag en heb ik een nieuwe test gedaan en was het streepje ietjes duideliker maar nog niet een vette streep.
Ik ben heel lat begonnen met moeders voor moeders en daar kreeg ik ook nog een test en die streep was ook vaag dus het hormoon gehalte kan ook lag blijven maar de duidelijkheid van de streep heeft dus puur met de hoeveelheid hormonen te maken.
En een streep is een streep idd dus gefeliciteerd dacht ik zo.

Overgins zal ik mij ook even snel voorstellen.
Ik ben Saskia mama van Daan en net gestopt met de pil om van af volgende maand op te gaan voor een tweede.

Groeten saskia

he hoi,

In principe geldt: een streep is een streep!, gefeliciteerd dus maar. Het kan natuurlijk zijn dat je nog maar weinig hormonen in je urine hebt. Ik raad je aan om over een paar dagen nog een keer te testen, dan is de streep waarschijnlijk al veel duidelijker.

Ik denk het wel hoor, super voor je.

Groetjes Carina

Hoi Pam,

Ik denk ook dat jij jezelf tot de gelukkigen mag benoemen want een streepje is inderdaad een streepje dus.......gewoon nog een keer testen en als t goed is zal ie dan weer wat duidelijker zijn omdat je dan weer meer hcg hormoon hebt.
Zoals je in m'n andere bericht kunt lezen is t bij mij  deze keer in ieder geval niet raak.
Maar hoop echt voor je dat t bij jouw wel zo is dus laat maar gauw iets weten, oke?

Liefs Fem(mi)

He ladies
Ik was even een paar dagen weg dus vandaar mijn late reactie. Super lief dat jullie zo positief zijn maar helaas een dag na mijn berichtje kreeg ik last van rode duiveltjes. Flink balen mijn streep was dus niet DE streep. Misschien omdat ik   ongi moest worden dat die test   daar een lichte reactie op geeft. Maar kop op ik ga naar ronde 4 samen met femmi en alle andere die ook weer helaas een ronde verder zijn.
groetjes Pam

Terug
Bovenaan