Ik zal het even overzichtelijk neerzetten

Hoi Ilona,

Wat ontzettend fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten vandaag en weer een beetje op 1 lijn zitten, natuurlijk is het nou nog niet makkelijk maar toch....ik wens jullie samen heel veel sterkte toe....en praat hier maar van je af. We zullen je zo goed mogelijk steunen!

Liefs, Monique

Soms is het inderdaad wel eens fijn om iets met zijn tweeen te doen, om weer even saampjes te zijn. Soms is dat ook absoluut nodig voor je relatie! Fijn dat je je hart gelucht hebt en dat jullie eraan gaan werken. Je verbreekt uiteraard niet zomaar een relatie. Hoop dat jullie genieten van het feestje en probeer van elkaar te genieten! Nogmaals veel sterkte voor jullie!!
Groet, Anne

Hey iloon,

Gaaf ben heel blij dat er dan eindelijk gepraat is en goed ook zo te lezen soms moet je elkaar ff flink in de haren hangen zie je wel..........meis ook al zal je het nog moeilijk gaan krijgen je weet dat alles nu iig weer helemaal goed gaat komen ik ben zo blij voor jullie....knuffelssssssssss van ons ;-)

Ha Ieloon,
wat ontzettend fijn voor jullie. Goed dat jullie er uit zijn gekomen.
Groetjes Veerle

Nou goed dat er gepraat is hopelijk komen jullie er samen weer uit.
Veel succes met alles en kunnen jullie weer genieten van jullie leventje zo

Groetjes annegien

Hallo iloon
ben blij dat te lezen ben de hele dag weggeweest en heb veel aan je gedacht
Het zou niet moeilijk worden maar dat jullie van elkaar houden zegt al heel veel
dus ga er voor en in moeilijke tijden lucht je hart en belangrijk zo als ik gisteren al schreef praat met elkaar
liefs monique

het is maar weer duidelijk wat met elkaar praten al niet kan doen ! hij had dus de hele verkeerde gedachtes ! wat goed dat die nu uit de wereld zijn ! nu komt inderdaad nog een lange weg maar nu weten jullie wel wat jullie aan elkaar hebben ! Blijven praten nu he ... maar dat hoef ik je vast niet te vertellen !! succes !
liefs, sas

Hoi Ilona,

Blij om te horen dat jullie gepraat hebben. Nu jullie weten waar de probleempunten liggen, kunnen jullie daar aan werken.
Veel succes en veel plezier woensdag. Geniet er van en van je kleine "jaknikker".

Groetjes, Marieke (mv Nikki 24-01-07)

Terug
Bovenaan