Ik zal me even voorstellen

Hallo meiden,

Ik lees al een lange tijd mee op dit forum, en heb daarom besloten om me bij jullie aan te sluiten. Het lijkt me namelijk erg fijn om met jullie mee te praten.
Ik ben Emma, en mijn man en ik zijn nu een jaar bezig voor een kindje. Helaas is dit nog steeds niet gelukt. Nadat ik 6 maanden niet had gemenstrueerd ben ik naar de HA gegaan, en hij heeft mij doorverwezen naar het z'huis.
Na meerdere onderzoeken is duidelijk geworden dat ik geen eisprong aanmaak, daarom kreeg ik Clomid. Dit heb ik een aantal maanden geslikt tot de maximale dosering, helaas had dit geen effect.
Nu starten we over een paar weken met Ovulatie-inductie, en nu maar hopen dat dit wel aanslaat.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, Emma

Hoihoi!

Welkom op dit forum! Je zit hier idd op de juiste plek!

Ik heb geen ervaring met ovulatie-inductie, maar ik wil je wel veel succes wensen op jullie 'reis' om zwanger te worden!

Liefs Daisy

Hoi Emma,

Mijn menstruatie en eisprong is verder allemaal op het juiste tijdstip.
Noem het liever niet zo, maar weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Aanstaande donderdag 19 mei zijn wij 10 jaar bezig om zwanger te worden, is een groot raadsel bij ons waarom zwangerschap uitblijft.
Maar ik wens je veel s6 in de malle molen waar we met zijn allen in verkeren.

x pxdt44

Hoi Emma,

Wij zijn in september 2009 met de pil gestopt, dus alweer bijna 2 jaar bezig!
In december 2010 zijn we voor het eerst naar de gynaecoloog geweest, een aantal onderzoeken gehad en we zitten nu te wachten op een kijkoperatie waarvoor ik 31 mei kan bellen. Dit is het laatste stukje qua onderzoeken voor ons, hierna (mits er niets wordt gevonden!) gaan de behandelingen beginnen.

Wel flink balen (op z'n zachtst gezegd) dat de hormonen bij jou niet aanslaan!

Liefs Daisy

Hoi Emma,

Welkom bij dit forum!

Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig en afgelopen vrijdag heb ik de eerste IUI-behandeling gehad. Ook bij ons is niks gevonden. Keurig op tijd de menstruatie en eisprong. Nu is het afwachten voor ons....

Ik wens je heel veel succes, ik hoop de ovulatie-inductie wel aanslaat.

Liefs Anna

Hoi Emma,

Welkom.

Ik hoop voor je dat de ovulatie-inductie aanslaat.
Ik zelf heb vanochtend de 1e punctie gehad van de 1e IVF behandeling.
Vorig jaar vier IUI behandlingen gehad, 3 jaar verder geen oorzaak. Vanochtend 12 eicellen en goed zaad. Nu de kaarsjes aan.

Op wat buikpijn na gaat het goed. En zijn we erg blij tot nu toe.

Hoe gaat ovulatie inductie in zijn werk? Ook met hormonen/spuiten ofzo...
Succes.

Gr Han

Hoi hoi,

pxdt44:
Wat lastig en moeilijk dat jullie al zo'n lange tijd bezig zijn....
Ik wil jullie ook heel veel succes toewensen!

Daisy:
Dat is spannend dat je de 31e kunt bellen voor een kijkoperatie. Is verder je cyclus ok?
Ja het was echt een enorme teleurstelling dat de hormonen niet hun werking hebben gedaan. Elke maand weer hopen...maar telkens een teleurstelling. Ik vindt het ook zo apart dat ik elke maand wel wat zwangerschapssymptonen voelde waardoor ik weer hoop kreeg, maar dat het uiteindelijk geen zwangerschap bleek te zijn.
Ben benieuwd wanneer je voor de kijkoperatie ingepland wordt. Laat je dat nog even weten?

Anna:
2 jaar is ook alweer een hele lange tijd, wat lijkt me dat frustrerend als alles keurig op tijd is, en dat het dan niet lukt. Hoe is de behandeling gegaan?
Ik hoop echt op een wondertje voor jullie....
Heel veel succes

Han:
Hoe is de punctie vanmorgen gegaan? Deed het pijn? Dat is goed nieuws...12 eicellen en goed zaad! Wat fijn dat je dat al zo snel weet... Ik ga duimen voor jullie!!

A.s. vrijdag krijg ik een uitleg over hoe ik mezelf moet gaan injecteren met hormoonspuiten.Dus dan weet ik wat meer. Maar als er een groot eiblaasje groeit krijg ik weer een andere injectie volgens mij Pregnyl om de eisprong op te wekken.
Maar eerst moet ik provera gaan slikken om een menstruatie op te gaan wekken, ik wordt namelijk niet uit mezelf ongesteld, helaas...
En dan ga ik hard duimen.....

Tot spreeks....

Liefs, Emma

.

Terug
Bovenaan