Ik zal me even voorstellen

Hallo meiden,

Ik lees al een lange tijd mee op dit forum, en heb daarom besloten om me bij jullie aan te sluiten. Het lijkt me namelijk erg fijn om met jullie mee te praten.
Ik ben Emma, en mijn man en ik zijn nu een jaar bezig voor een kindje. Helaas is dit nog steeds niet gelukt. Nadat ik 6 maanden niet had gemenstrueerd ben ik naar de HA gegaan, en hij heeft mij doorverwezen naar het z'huis.
Na meerdere onderzoeken is duidelijk geworden dat ik geen eisprong aanmaak, daarom kreeg ik Clomid. Dit heb ik een aantal maanden geslikt tot de maximale dosering, helaas had dit geen effect.
Nu starten we over een paar weken met Ovulatie-inductie, en nu maar hopen dat dit wel aanslaat.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, Emma

Hoihoi!

Welkom op dit forum! Je zit hier idd op de juiste plek!

Ik heb geen ervaring met ovulatie-inductie, maar ik wil je wel veel succes wensen op jullie 'reis' om zwanger te worden!

Liefs Daisy

Hoi Emma,

Mijn menstruatie en eisprong is verder allemaal op het juiste tijdstip.
Noem het liever niet zo, maar weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Aanstaande donderdag 19 mei zijn wij 10 jaar bezig om zwanger te worden, is een groot raadsel bij ons waarom zwangerschap uitblijft.
Maar ik wens je veel s6 in de malle molen waar we met zijn allen in verkeren.

x pxdt44

Hoi Emma,

Wij zijn in september 2009 met de pil gestopt, dus alweer bijna 2 jaar bezig!
In december 2010 zijn we voor het eerst naar de gynaecoloog geweest, een aantal onderzoeken gehad en we zitten nu te wachten op een kijkoperatie waarvoor ik 31 mei kan bellen. Dit is het laatste stukje qua onderzoeken voor ons, hierna (mits er niets wordt gevonden!) gaan de behandelingen beginnen.

Wel flink balen (op z'n zachtst gezegd) dat de hormonen bij jou niet aanslaan!

Liefs Daisy

Hoi Emma,

Welkom bij dit forum!