Ik zal me even voorstellen

Hoi Emma,

De Punctie deed helemaal niet pijn, je voelt het wel maar het was zo klaar.
De buikpijn erna is niet fijn maar door rustig aan te doen en wat paracetamol zakt het wel.
Als er woensdag om 12 uur niet gebeld zijn, kunnen we ervanuit gaan dat alles goed is en dat er donderdag 1 embryo terug geplaatst wordt.

Ik ben benieuwd welke injecties je moet zetten.
Met IVF krijg je vaak Puregon en decapeptyl. Met als laatste de pregnyl.
De pregnyl is de gemeenste, de rest is goed te doen.

Tot gauw en succes
Gr Han

Hoi Emma,

Mijn cyclus is voorbeeldig (kan mijn horloge erop gelijk zetten) en mijn hormonen en temperatuurcurve waren de beste en duidelijkste die mijn gyn had gezien.. Wel fijn natuurlijk, maar een oorzaak komt daardoor niet aan het licht!

31 mei weer mijn NOD en dan maar bellen... Hoop idd dat er een plekje is, desnoods na mijn ei. Een cyclus verder heb ik nl. een gigantisch drukke periode privé en die ik op mijn werk ook eigenlijk niet kan missen. Ik sta voor de klas en dan is het de laatste week voor de vakantie... Chaos!! maar goed, wat moet dat moet, voorlopig blijft een kindje voor ons op 1 staan!

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

Jij onwijs veel succes met je 'spuitles' vrijdag! Ik hoop dat je nu echt snel resultaat ziet met alle hormonen in je lichaam!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Dat is wel bijzonder inderdaad dat alles verder zo goed in orde is....dat is zeker fijn. Maar een oorzaak weet je zo ook niet.

Ja je zult dan altijd zien he, dan heb je net zo'n drukke periode voor de boeg. Dan gaat de tijd in ieder geval lekker snel.

Ja ben erg benieuwd naar vrijdag...spannend!

Liefs, Emma

Terug
Bovenaan