ik zie dat ze moderators zoeken op dit forum... wat vinden jullie daarvan

A

Anoniem

Guest
Hoi
Nav de hele discussie rondom Yvonne Z is nu het idee om met forummoderators te gaan werken. Wat vinden jullie daarvan...
Groetjes Veerle

Yvonne Z is voedingsconsulente geloof ik of werkt voor borstvoeding weet niet precies ......ene moderator is volgens mij iemand die toezicht houd of alles netjes en aangenaam verloopt als ik het fout heb hoor ik het vast wel whahhahahha

ik snap het hele gedoe van jg niet wat betreft yvonne z. maar ik vind het wel ok dat ze moderators op het forum gaan zetten. Maar noodzakelijk vind ik het ook weer niet.

groetjes Rosita

Zouden we het dan nog over sites als babyplaats en vanish mogen hebben? Op zich vind ik het wel een goed idee, alleen vraag ik me af of het nodig is. Over het algemeen houdt iedereen het hier netjes. En zo niet dan kun je ze altijd mailen. Wat mij betreft is dat voldoende.

als ze daarmee gaan werken word het er niet leuker op hier.die gaan vast allerlei woorden verbieden en links bannen.op babybrabbel is dat ook,echt niet leuk.de gewoonste dingen kan je niet zeggen omdat het lijkt op iets wat niet is toe gestaan.ik vond het juist wel lekker hier,dat je gewoon vrijuit kan praten.en ruzies of betweterige mensen kan je toch niet voorkomen.hoewel ik me geen seconde gestoord heb aan yvonne,integendeel!!en ik geef nog wel fles.
groetjes karin

NEEEEEE........... HOOOOOOOOO....... STOPPPPPPPPP....
En als volgende week de chatbox online komt....dan zou ik graag zien dat jij een van de moderators wordt. Straks ben je te druk met hier moderator zijn en heb je geen tijd meer om te chatten en enzo....

Ik wilde net een topic openen om je dit te vragen want het goede nieuws is dat de chatbox voor woensdag online komt. Daar heb ik namelijk net bericht van ontvangen.

Dus Veerle, zou jij moderator op onze eigen chatbox Voorjaar2007 willen worden??

Liefs,

Annemiek

hahahahaha Annemiek.... snel zijn hoor, anders is ze voor je neus weg gekaapt, hihi

groetjes Ilona

Terug
Bovenaan