ik zie dat ze moderators zoeken op dit forum... wat vinden jullie daarvan

Lol.... hahahahaha.... ook voor jou heb ik nog wel in petto hoor Loontje. Ik kan straks niet heel de toko met alles erbij, in mn uppie draaiend houden.
Maar in ieder geval duurt het nog maar even voordat we live met elkaar kunnen kletsen. Ik ben wel reuze benieuwd hoor hoe het gaat worden. Spannendddddd.

Liefs,

Annemiek

whahahaha..... ik ben benieuwd! Ik ga er voorlopig vanuit dat ik er zaterdag gewoon bij ben. Mijn ouders zijn nu wel naar mijn oma toe omdat ze aan de morfine begonnen zijn. Ik hoop dus dat ik erbij ben.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen voor jou en de rest van je familie. Dit soort dingen zijn toch altijd weer behoorlijk pijnlijk.

We spreken elkaar snel weel.
Geef Laura een dikke knuffel van me.

Liefs,

Annemiek

ha Annemiek
Lijkt me leuk hoor. Jouw assiste worden. We moeten alleen kijken naar de tijdsinvestering    die dat vraagt. Want ik werk natuurlijk ook nog gewoon.
Maar heb nu wel een laptop.... die nog niet precies doet wat ik wil. Maar daar mail ik je nog over.....
Groetjes Veerle

Ik heb al zin in die chatbox :-D
Laten we dit forum voor wat het is en verhuizen we met z'n allen!

Hoewel ik hier niet hoor, lees ik wel graag met jullie mee en ga ik jullie wel missen hoor als de chatbox er is!
Sil, najaar-mama

Terug
Bovenaan