Ik zie het even niet meer zitten, baby 9 weken

hier ook een baby van bijna 20 weken (wil je niet moedeloos maken) maar is ook zo, alleen nu slaapt ze dus niet meer in de draagzak maar wil wel hele tijd bij me zijn. Tis echt zwaar en ik zou graag willen dat ze bv een keer een dutje doet. Ik profiteer nu van de momentjes dat ze in de box ligt en soms is dat hooguit 5 minuutjes maar als ze rustig speelt dan laat ik haat zo lang mogelijk in de box liggen. Sinds we er achter zijn dat ze een kma heeft is ze iig stukken rustiger maar slapen blijft echt een heel groot probleem (alleen snachts in blokjes van 45 minuten)

Je hoeft je niet te schamen voor je gevoelens! Ik denk dat veel moeders dit wel eens hebben!
Ons zoontje, nu 7 weken, had dit ook heel erg. Hij bleek een verborgen reflux te hebben, waardoor we hem niet konden neerleggen. 
Toen dit onder controle was wilde hij nog steeds niet op zichzelf slapen, wij hebben toen ook een puck a baby geprobeerd, maar dit hielp niet. Hij had nog teveel vrijheid met zijn armen. Nu bakeren wij hem in met de pacco, hier liggen de armpjes strak langs het lichaam. Dit icm rust en regelmaat hebben ervoor gezorgd dat hij nu heel makkelijk in slaap valt op zichzelf! Hij heeft in het begin echt wel even gehuild in zijn bedje en soms moet hij nog steeds even huilen, voor hij in slaap valt, maar dit is nu maar +-5 minuutjes en slaapt dan vervolgens heerlijk! Ik vond het heel moeilijk om hem te laten huilen en rust en regelmaat te gaan toepassen icm inbakeren, maar het heeft echt geholpen! Misschien het proberen waard?

Mijn baby was tot en met 9 weken heel onrustig, veel huilen en leek niet tevreden. Begon op gegeven moment ook te huilen in de maxi cosi, in de kinderwagen, in eigen bed... Ik durfde bijna nergens meer alleen met hem naartoe, altijd gespannen. Er zijn momenten geweest dat ik dacht "Heb ik hier goed aan gedaan?", of dat ik een slechte moeder was. 
Maar het komt allemaal goed, echt waar. 
Binnenkort hoop ik ook dat je zo kan genieten van je kindje net als ik. Het is en blijft nog steeds zwaar maar nu hij wat ouder is, krijg je er echt wat voor terug (lachen, brabbelen etc.). Hang in there ?

Terug
Bovenaan