Ik zie het niet meer zitten.

Ik zit er doorheen, en ik weet niet wat ik er mee moet doen.

Een kindje krijgen is heel mooi.. maar ik heb niet genoeg om voor mijn kindje te zorgen. Ik ben zelf psychisch labiel, heb schulden, weet niet waar ik in de toekomst moet gaan wonen.. Ik denk na over abortus. Weet het echt niet meer.

Een spuugmisselijke zwangere vrouw.

lieve schat ik weet precies hoe je je voelt had 1.5 jaar geleden precies het zelfde. ik ben toen naar de huisarts gegaan en uitgelegt hoe ik me voelde, en mijn situatie uitgelegt. ik ben toen heel goed geholpen en heb er een jaar over gedaan om weer "normaal"te worden. wat schulden betreft mag dat geen rede zijn voor een abortus, ik heb ook schulden maar heb ook daar hulp in gezocht en nu zit ik in de schuld sanering en heb het best goed. ik heb al een zoontje van 5 en ben nu zwanger van de 2de door middel van een donor. ben dus ook alleenstaand. ik ben nu niet meer depresief en om mijn schulden hoef ik me ook niet meer druk te maken. wees niet bang om hulp te vragen ga gewoon naar de huisarts en die weet bij jou in de brt waar je de uiste hulp kunt vinden. maatschappelijk werk kan je evt ook helpen.

ik snap hoe je je voelt maar er zijn veel praktische oplossingen voor je problemen. en als je hulp vraagt ben je straks weer super sterk. om hulp vragen is niet zwak in tegen deel dan doe je wat je moet doen om sterker te worden ook voor het indje in je buik.

heel veel succes en je bent sterker dan je denkt hoor!

kop op!

dikke knuffel xxx
muppetje

Ik sluit me helemaal aan bij Muppet.

Denk goed na over je keuzes, want er is geen weg meer terug. Snap dat het heel uitzichtloos liijkt, maar als je hulp vraagt dan kom je heel ver!

Sterkte.

X

meid ik ga je een verhaal vertellen...

ik ben 5 jaar geleden zwanger geworden en was er onwijs blij mee.
door psychische redenen heb ik mij laten overhalen door mijn ouders om abortus te laten plegen doordat ze mij het gevoel gaven er niet voor te kunnen zorgen dat ik er geen geld en thuis voor had, maar meis

IK HEB HIER VANAF DE DAG DAT IK HET HEB GEDAAN SPIJT VAN GEHAD..

ik wil je waarschuwen dat je het niet moet doen.
een kindje word altijd groot er zijn genoeg hulp instanties die je daarbij kunnen helpen.
het kindje heeft inprencipe alleen maar de liefde nodig van zijn of haar moeder.

meis ik druk je op het hart.. DOE HET NIET...

als je er over wilt praten wat verder mijn ervaring hier mee is moet je maar ff mailen..
m_r_j_m82@hotmail.com

ik wil je hier heel graag mee helpen.
het is zoooo herkenbaar..

ik hoop dat je contact opneemt..

veel liefs mij.

Joh, weet je wat jij zo snel mogelijk moet doen? Ga dinsdag meteen naar je huisarts, zeg hoe je je voelt en zeg dat je dringend hulp nodig hebt. Waarschijnlijk wordt er dan een blik hulpverleners opengetrokken waar je haast duizelig van wordt. In Nederland zijn we echt verwend met goede zorg, dus maak daar gebruik van! Je betaalt er immers ook voor! Geen grote beslissingen nemen nu, gewoon even wachten tot dinsdag, maar dan ook bellen en zeg erbij dat je dubbele tijd wilt!

Terug
Bovenaan