Ik zie het niet meer zitten.

En, oh ja, voor psychisch labiele vrouwen is er in het Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam een fantastische poli, de zogenaamde POP-poli. Ben er zelf twee jaar geleden geweest omdat ik antidepressiva slik en zij raadden mij dringend aan om daar tijdens en na conceptie gewoon mee door te gaan. Ben wel overgezet op een ander merk, maar dat was geen probleem. Lieve artsen die alle tijd voor je maken en je heel serieus nemen. Aanrader!

Bedankt voor je reactie. Nu zit het alleen zo dat ik al vanaf mn 8e in de hulpverlening zit, en ik heb er niet echt een goed woord over. Wil juist zo min mogelijk hulpverleners om me heen. Want heb er al meer dan 1000 in me leven gezien :) daarom is het zo lastig..

Hi,
ik had een keer gereageerd op een ander bericht van je maar weet niet of je die gelezen heb. Dit is wat ik had geschreven:
Hey meid,

wat een vervelend bericht om te lezen. Het lijkt een beetje op mijn verhaal ! Ik zit bij de decemberclub maar kwam hier even kijken en kon het niet laten te reageren.
Ik wens je heel veel succes en laat je vooral niet gek maken (ookal is dat soms moeilijk, i know) maar stress is voor jou en je kindje niet goed.
Waar woon je? Misschien kunnen we contact opnemen via de email ofzo. Ik ben zelf 21 en ken weinig andere jonge mama's en zeker omdat je verhaal op de mijne lijkt.

Als het je leuk lijkt om te kletsen dan hoor ik het wel, zo niet ook ;)

heftig dit !!! weet wel dat een kindje krijgen een gods geschenk is ,,,,

een baby heeft echt niet veel nodig ! ik wil je even iets vertellen dat heeft me zo aan het denken gezet... ik ben nu moeder van een dochter van 5,5 maand ! en ben nu zwanger van me 2e wonder!!

toen ik de laatse keer op het cb was heb ik met een vrouw en een man staan praten die waren ook plotseling ongepland zwanger ,,, ze zijn er voor gegaan hebben niet veel luxe en ook hadden ze weinig geld maar hoeveel liefde dat het kindje krijg dat straalde echt van die mensen af ,,, ik kreeg echt een brok in me keel ,, ik geef mijn dochter alles wat ik zie ze is heel erg verwend en hou zo mega veel van haar MAAR ding weet ik zeker mensen die het met minder moeten doen geven hun kindje ook super veel liefde dat is wat een kindje nodig heeft !!! en geen dure kleding maar warme kleding ,,,

wil je eventueel nog wel helpen hoor als mijn 2e zwangerschap een jongen word heb ik nog veel kleertjes voor je die je van me mag hebben !! en als je eens een beetje op marktplaats rond kijkt kun je vaak voor weinig geld ook nog aan spullen komen !!!!

hoop dat je gevoel gaat zeggen dat je het kindje toch gaat houden !! en zoals iedereen hier boven al schrijft ga na de dokter en ga na een schulhulp of wat er ook bestaald voor mensen met schulden !!
en vergeet ook niet dat je natuurlijk wat extra geld krijgt van de belasting en kinderbijslag om wat voor je kindje te kopen !!!

heel veel sterkte meid !!!!

liefs mandy

Terug
Bovenaan