ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood!!!!! Rarara wat is het.....

Hello!
Monnikspeper is ook heel goed! Ik durf niet te zeggen wat nu het beste is. Wat ik bedoelde met zonder enige toevoegingen dat er geen geur- en kleurstoffen en andere rotzooi in zit maar puur natuur. En het merk is vitelle. Dit kun je denk ik ook bij de tuinen halen.
Je kunt ook op de site kijken: www.vitotaal.nl en dan bij produkten. Maar ik zag dat bij monnikspeper er specifiek bij stond na stoppen van de pil! dus heel goed van je!!

Ik slik ook shatavari, dit staat volgens mij ook op de site van babybrabbel.
Mijn vriend slikt zink, en vit.E en sinds vorige week folium omdat ik overgegaan ben op gravitamon. Hoef je niet alles los te slikken, want af en toe..pfff wordt je helemaal tureluurs van al die pillen! Heb nog nooit zoveel geslikt in een korte periode.

Maar je hebt in ieder geval al een sprong vooruit gemaakt met je cyclus want deze was al naar 37 dagen gegaan! Nou en wie weet is het komende maand weer korter!
En als je dan regelmatig bent een ovulatietest!

Jullie zijn nu toch bezig voor de 2e hè? Hoe zat het dan de 1e keer?

Veel succes met klussen!!!!!!!!

Groetjes Suus.

quote: Suuske76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2005 20:35:09'));

Hello!
Monnikspeper is ook heel goed! Ik durf niet te zeggen wat nu het beste is. Wat ik bedoelde met zonder enige toevoegingen dat er geen geur- en kleurstoffen en andere rotzooi in zit maar puur natuur. En het merk is vitelle. Dit kun je denk ik ook bij de tuinen halen.
Je kunt ook op de site kijken: www.vitotaal.nl en dan bij produkten. Maar ik zag dat bij monnikspeper er specifiek bij stond na stoppen van de pil! dus heel goed van je!!

Ik slik ook shatavari, dit staat volgens mij ook op de site van babybrabbel.
Mijn vriend slikt zink, en vit.E en sinds vorige week folium omdat ik overgegaan ben op gravitamon. Hoef je niet alles los te slikken, want af en toe..pfff wordt je helemaal tureluurs van al die pillen! Heb nog nooit zoveel geslikt in een korte periode.

Maar je hebt in ieder geval al een sprong vooruit gemaakt met je cyclus want deze was al naar 37 dagen gegaan! Nou en wie weet is het komende maand weer korter!
En als je dan regelmatig bent een ovulatietest!

Jullie zijn nu toch bezig voor de 2e hè? Hoe zat het dan de 1e keer?

Veel succes met klussen!!!!!!!!

Groetjes Suus.  
hoi hoi,

ja ik ben heel blij dat ik van 41 naar 37 ben gegaan. hoop deze keer weer 4 dagen korter en eerder eisprong hihihi.....dan is ovulatietesten nog wel de moeite maar met 41 dagen niet...

ik ga morgen ff de tuinen leegkopen.....hihihi
maar ik hoorde net dat de foliumzuurtabletten die wij slikken weer niet goed zijn voor de man want die zijn weer te hoog ofzoiets.

sja we gaan voor ons 2e kindje maar de eerste hebben we zo cadeau gekregen zonder dat we bezig waren......dus is nu wel heel anders met al dat wachten enzo.
en bij de eerste was ik ook nog nooit aan de pil geweest en nu wel dus dat werkt ook weer tegen jammer genoeg.

bedankt voor de info,

liefs Bri

He Bri,

Jammer zeg!

Hopenlijk lukt het de volgenden keer wel!! Zou zeker een leuk verjaardags kado zijn!!

Veel succes Gr Ilona

Goedemorgen,

Wat een ellende he. Maar het prettige is wel dat we het allemaal begrijpen,
en er is sommige gevallen over mee kunnen praten.
Ik lees een hoop over klussen om de dag, ed.
Graag zou ik daar wat meer over willen weten.
Is dat alleen "zinvol" tijdens de ovulatie, of wanneer is dat het beste.
Of altijd, de hele maand, of wat is de tactiek erachter, daar ben ik
nog niet helemaal achter. Via babybrabbel heb ik een vruchtbaarheidskalender
uitgeprint en daar staan precies de datums op.
Moet ik rond de datum van de ovulatie, om de dag dan klussen, help!!
Groetjes en sterkte allemaal. Soraja.

Hallo Bri!

En heb je "de tuinen" leeggekocht?
Is dat trouwens zo met die foliumzuur? Kan het kwaad als je te hoge dosering eet als man??
Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Jij weet in ieder geval dat je kindertjes kunt krijgen, toch?
Ken ook iemand die heel jong is en geen pil gebruikt en zwanger was geworden. Hun hebben het weg laten halen. Toen ik dat hoorde dacht ik: Was ik het maar!!!!
Als je jong bent ben je nu eenmaal vruchtbaarder!!
Ik ben nu 29 en besef nu  pas goed dat dat best oud is! (nou ja.. gekeken naar de biologische klok.. hahaha)

Oh man!! En ik word helemaal gek van mezelf!  Ik probeer er niet aan te denken, maar dat lukt niet!! Moet nog een week wachten... zou willen dat het nu alweer weekend is!!
Mijn temp is nu al vanaf mijn ei hoger. Als dat maar aanhoudt!

Groetjes Suus.

quote: Soraja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2005 09:04:36'));

Goedemorgen,

Wat een ellende he. Maar het prettige is wel dat we het allemaal begrijpen,
en er is sommige gevallen over mee kunnen praten.
Ik lees een hoop over klussen om de dag, ed.
Graag zou ik daar wat meer over willen weten.
Is dat alleen "zinvol" tijdens de ovulatie, of wanneer is dat het beste.
Of altijd, de hele maand, of wat is de tactiek erachter, daar ben ik
nog niet helemaal achter. Via babybrabbel heb ik een vruchtbaarheidskalender
uitgeprint en daar staan precies de datums op.
Moet ik rond de datum van de ovulatie, om de dag dan klussen, help!!
Groetjes en sterkte allemaal. Soraja.

Hoi Soraja

Het valt ook allemaal niet mee he??
Ik zit hier ondertussen alweer een maand of drie dus ik heb het allemaal aardig onder de knie, alleen het zwanger worden wil maar niet lukken haha.

Ik kan het je uitleggen en gebruik even een voorbeeldcyclus van 28 dagen (o, had ik die maar) Als je een cyclus van 28 dagen hebt is je ei ongeveer op de 14e dag. (de 14e dag voor je nieuwe menstruatue dus) Het is dan het beste om vanaf dag 8 ongeveer om de dag te "klussen". De meningen zijn nogal verdeeld over hoe lang een spermacel kan leven in een vrouwenlichaam dus neem het ruim!! Dan blijf je dat doen tot ongeveer een dag of 4 na je ei. Zo heb je de meeste kans.

Maar verkijk je er niet te veel op, want zelfs als je precies op tijd vrijt heb je nog maar 20% kans op een zwangerschap. Er zijn geen garanties helaas.

Ik hoop dat dit is wat je bedoelde............
Veel liefs Annet

quote: Suuske76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2005 20:56:08'));

Hallo Bri!
En heb je "de tuinen" leeggekocht?
Is dat trouwens zo met die foliumzuur? Kan het kwaad als je te hoge dosering eet als man??
Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Jij weet in ieder geval dat je kindertjes kunt krijgen, toch?
Ken ook iemand die heel jong is en geen pil gebruikt en zwanger was geworden. Hun hebben het weg laten halen. Toen ik dat hoorde dacht ik: Was ik het maar!!!!
Als je jong bent ben je nu eenmaal vruchtbaarder!!
Ik ben nu 29 en besef nu  pas goed dat dat best oud is! (nou ja.. gekeken naar de biologische klok.. hahaha)

Oh man!! En ik word helemaal gek van mezelf!  Ik probeer er niet aan te denken, maar dat lukt niet!! Moet nog een week wachten... zou willen dat het nu alweer weekend is!!
Mijn temp is nu al vanaf mijn ei hoger. Als dat maar aanhoudt!

Groetjes Suus.

hoi hoi,

jaja ik heb het een en ander gekocht
zat te twijfelen tussen monnikspeper en eenhoornwortel.......toen ik zag dat eenhoornwortel ongeveer 20 euries kostte en monnikspeper ietsvan 6 was de keus snel gemaakt

ik ben 17 maart gestopt met de pil dus alweer een half jaar geleden

ik was gestopt vanwege borstkanker in de familie en 4 maanden later besloten we voor nog een kindje te gaan.......ik blij dat ik al eerder was gestopt natuurlijk.....want mijn cycles is daarna echt vreemd geweest......geen touw aan vast te knopen.

mijn eerste cycles na het stoppen van die rotpil was 38 dagen , toen begon ik na 2 weken weer bloed te verliezen , heel licht gewoon elke dag een beetje , dit heeft 6 weken geduurd en is gestopt met een provera kuurtje, toen werd ik op 9 juli ongi en daarna na 41 dagen en nu weer na 37 dagen. dus gaat de goeie kant op....

sjonge dat zou ik echt niet kunnen zo'n mooi geschenk weg laten halen.
persoonlijk vind ik dat ook niet kunnen....maar dat is mijn mening.

nou 29 is toch ook nog jong.......er zijn zat mensen op die leeftijd die meteen zwanger zijn en zat jonge mensen die ff moeten wachten voor het zover is.
en nu ben jij aan de beurt ......

van die foliumzuur voor mannen hoorde ik gister via de chat van alma, ik weet het ook niet precies dus moet je het ff aan haar vragen.
het is wel goed voor de man ofzo maar niet de dosering die wij innemen.

nou succes,

liefs Bri

Terug
Bovenaan