ik zie zo op tegen de bevalling

Nou ik zie ook wel een beetje op tegen de bevalling,je weet nooit hoe het gaat..

De vorige keer heeft het in totaal 5 uurtjes geduurd erg snel dus voor een eerste,nu kan het of langer duren of nog sneller gaan.

Tot nu toe beval ik gewoon thuis tenzij er complicaties zijn dan in het ziekenhuis...

We moeten er maar niet teveel bij stil staan anders maken we ons alleen maar gek.

@Rianfesan,Ik hoop dat je met je vertrouwde vk wat meer ontspannen bent tijdens de bevalling..

@Rianfesan: toch prettig dat je je oude verloskundige weer hebt! Ik hoop dat ze je angsten wat kan wegnemen

Maar je weet het nooit helemaal zeker hoe het gaat natuurlijk.
Mijn filosifie: die kleine moet er hoe dan ook uit, en hoe? Dat zien we straks wel weer!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel zin in heb om te bevallen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de eerste bevalling super is gegaan.
De begeleiding in het ziekenhuis was toen wel heel slecht omdat het ontzettend druk was. Ik was heel erg in mezelf gekeerd en heb tussen de weeen door zowat geslapen.
Laat maar komen die bevalling!!

cass85....dat is dus iets waar ik jaloers op ben
dat je in jezelf kunt keren tijdens de weeen...dat wil ik ook!!;-)

maar mijn ervaring is dat ik tijdens de weeen enorm druk ben...praten...bewegen...eerst schommelen en later echt gespannen bewegen...
als je in jezelf kunt keren denk ik dat je de ween gewoon veel beter aan kan...

Je hebt van die hypnose lessen heb ik gehoord, waarbij je je op de bevalling voor kan bereiden en zo minder angstig wordt.
http://www.hypnotherapie.nu/Zwanger.html

Heey dames,voor mij dus mn 5e,en alle bevallingen zijn natuurlijk weer anders,maar 1tip,probeer zo rustig en ontspannen mogelijk te blijven met de mensen om je heen die je er bij wilt,en denk maar zo,we hebben zo,n oergevoel van onszelf uit,dat het best goed gaat komen,liefs een ervaren mama in bevallingen hihi

ik ben ook ervaren tien...;-)
maar toch...mijn laatste bevalling was echt een tegenvaller...
en ook ik weet dat t er echt wel weer komt...en dat ik t echt wel overleef...wij vrouwen zijn er voor gemaakt
maar we moeten t maar wel weer ff doen;-)

Terug
Bovenaan