Ik zit er doorheen.. baby 16 weken huilt altijd

Zet je kindje in de maxicosi op tafel die van mij heeft ook reflux en dan wieg ik net zolang tot hij slaapt en laat hem gewoon Staan tot hij weer wakker word
ik geef ranitidine voor de reflux en bakerde hem in, in een puckababy slaapzak ik heb er nog een liggen van 3 tot 6 maanden, mocht je het willen proberen kan je hem wel overnemen heb hem nooit gebruikt. Hij is te groot ik had die van 0 tot 3 maanden een tijd gebruikt.
hoofdeinde bedje omhoog.
is de ontlasting goed? Anders iets laxerends misschien gebruiken.. mijn zoontje heeft het hier hee moeilijk mee.. is nu 11 weken. 
Lekkere warme pittezak op zijn buikje, vind hij ook fijn
Veel sterkte en hopelijk wordt het snel beter

Inbakeren hielp hier inderdaad ook. Ik had ook een pacco inbakerdoek en ik liet dan de benen nog "open" en deed haar dan al ingebakerd in de draagdoek. Dan viel ze in de draagdoek in slaap en kon ik haar na 10 minuten in haar (verwarmde) bed leggen. 
Dat was de enige manier om haar in bed te laten slapen. Als ik haar niet al ingebakerd in de doek deed dan werd ze direct wakker zodra ze uit de doek kwam. 
En dan een warme (niet hete!) pittenzak tegen haar buik inderdaad, met een sjaaltje die ik om gehad had voor mijn geur... alles zodat ze maar een gevoel van nabijheid hield.

Dames.. het gaat niet om het slapen. Ze slaapt redelijk goed nu. Valt 11 uur in slaap en wordt soms 5 uur soms 6 uur wakker. Maar het gaat erom dat ze continue vastgehouden wil worden door mama of papa. Papa is de hele dag op werk dus moet ik het doen en ze huilt sinds een 3 weken ook bij andere mensen wasrdoor ik haar toch moet oppakken. Want voorheen kon mijn moeder of schoonmoeder haar oppakken maar ze wil alleen bij mij zijn

Ik leef enorm met je mee maar ik zou geen oplossing weten.. heb wel vaker gehoord dat huilbaby’s opgenomen worden in het ziekenhuis zodat papa en mama even rust krijgen. Alleen weet ik niet of jouw kindje in de catagorie ‘huilbaby’ valt aangezien ze wel slaapt en stopt wanneer jij haar vast hebt.. ik zou toch naar de artsen blijven gaan en ook uitspreken dat jij aan het eind van je latijn bent, hoewel ik denk dat je dat vast al hebt aangegeven

Ik lees in eerdere berichten terug dat je kampt met depressieve klachten. Belangrijk om nu ook even voor jezelf te kiezen dan. Netwerk(familie/vrienden) is heel belangrijk. Kan je dochtertje een paar uur per dag opgevangen worden door familie (ja dan huilt ze misschien, maar dat is dan maar zo...)? Zo kan jij je rust pakken en opladen zodat je weer je rol als moeder goed kan pakken als je dochter terug is. 
Misschien dat opa en oma een stuk met haar kunnen wandelen, of auto in. Alles zodat jij je rust kan pakken in de tijd dat ze er even niet is. 
Daarnaast zou ik contact opnemen met het consultatiebureau en of wijkteam. Die kunnen met jou kijken hoe ze je kunnen ondersteunen hierbij.

Ooh zo herkenbaar!! En weer hoe moe je je voelt. Wellicht nog niet genoeg KMA eiwitten vrije voeding?  Praat erover met CB en/of HA. En laat mensen je helpen zodat je kan rusten. Ook al huilt ze baby dan. Denk aan jezelf. Het gaat over en wordt echt leuker.
Heel veel sterkte!!

Ik herken het verhaal een vriendin van mij had het ook, dokter kon niks medisch vinden ze waren ook doodmoe en ten einde raad. Uiteindelijk is haar dochtertje toch opgenomen in het ziekenhuis puur ook omdat ouders het niet meer trokken en alles averechts ging werken.
dit heeft wel wat voeten in aarde te krijgen om het voor elkaar te krijgen maar het is toch gelukt uiteindelijk kwam er uit dat het meisje verstopt zat terwijl ze bleven volhouden dat er niks medisch was.
ik zou echt op mijn strepen gaan staan dit moet een tijd zijn dat je van je kindje geniet en andersom het kindje van mama en........ baby’s huilen niet voor niks ook als het een vorm van aandacht is (waar ik niet helemaal in geloof als ze jong zijn) er is iets wat doorbroken moet worden en ze moet helemaal nagekeken worden. En jullie moeten even bijtanken dit houd geen mens vol, vind het heel knap wat je doet en goed dat je je verhaal opschrijft 
ik hoop dat je hulp krijgt!! Sterkte! 

Dat ze de laatste weken niet stil wordt als ze door andere opgepakt wordt kan ook met een sprongetje te maken hebben. Ze worden dan een tijdje eenkennig, jij bent lekker vertrouwd.. Ze is nu dus rond de 4 maanden, rond die tijd zit ook een flinke sprong. Via Oei ik groei kun je dat bijhouden. 
verder denk ik dat het belangrijk is dat je aan de bel blijft trekken. Als er medisch niets te vinden zou het ook nog iets met overprikkeld zijn te maken kunnen hebben? Aangezien ze snachts wel slaapt, minder geluid minder licht minder prikkels.. 
Heel veel sterkte in ieder geval. Je kunt ook op zo’n balancebal gaan zitten met baby in de draagzak/draagdoek dan hoef je in ieder geval niet de hele tijd te staan of rond te lopen.. 

Terug
Bovenaan