ik zit ergens mee.....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, ik heb het volgende.....

in april heb ik een mirena laten plaatsen tot dusver geen probleem, ok mijn ongi loop nog niet echt lekker maar ja..

nu heb ik een tijdje geleden al weer een zw.test gedaan omdat ik steeds misselijk was, ben nooit misselijk

Test was negatief.. ben ook later ongi geworden

nu zat ik gisteren lekker relaxt in bad en ik voel plopjes in mijn buik en ik zag hem ook heen en weer gaan..... en vanochtend ook weer en ook even toen ik mijn hand erop legde.  

Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn??????????????????????(of zijn dit toch mijn darmen)  maar dat zou dan ook betekenen dat ik al over de 3 maanden heen ben............

WAT NU!!!!!!!!!!!     IK WEET HET FF NIET MEER.......

groetjes linda

Hoi Hoi,

In elk geval vervelend die onzekerheid. Ik zou nog een keer een test doen, zeker als je dan al zover zou zijn, kun je het maar beter weten, zodat je eventueel je levensstijl kunt aanpassen en natuurlijk kunt voorbereiden op weer zo'n kleintje.

Dus gewoon nog een keer testen en anders eventueel naar de ha.

Succes, houd je ons op de hoogte.

Carina

het is idd ietwat vervelend die onzekerheid( ik ging er ook vanuit dat het met zo'n spiraaltje veilig zou zijn), het zou dan de derde worden en niet echt gepland zover je zoiets kan plannen dan uiteraard.
De jongste is nu net 9 maanden en heeft een hartafwijking dus we hadden eigenlijk gezegt het is goed zo.
Het zou wel bizar zijn jarenlang de pil geslikt, soms vergeten nooit wat gebeurd en nu ik een spiraal heb......

maar goed ik ga wel even met de ha bellen maandag..
hou jullie op de hoogte.
liefs linda

Hallo Linda,

Wie heeft je spiraal geplaatst heb je geen nacontrole gehad. Ik heb het ook weer laten plaatsen. Ik had toevallig gisteren last van een kleine bloeding terwijl het al een poos wegblijf. Zou het niet gewoon kunnen zijn dat het lucht is en dat het zit te borrelen in je buik daar heb ik ook wel last van.
Anders inderdaad je ha bellen.

groetjes lisette

hoi Lis, heb hem laten plaatsen door de ha, geen nacontrole gehad.

het voelt anders aan dan lucht, het zijn echt plopjes, steeds op 1 plek aan 1 kant en dan weer ergens anders maar wel geconcentreerd op een plek  , vaak met lucht voel je het door je hele buik heen borrelen, en dit is echt geen borrelen.

maar bedankt voor de tip
liefs linda

hallo,

Jeetje wat verwarrend moet dit voor je zijn..
Als moeder zijnde,  denk ik toch wel dat  jij toch wel weet wat je voelt lijkt me zo...
Ik zou als ik jouw was, snel nog een test doen..
Liefst vandaag nog!!!!!!!
Ik weet het, het is zondag, maar ik word al zenuwachtig voor je, moet je nagaan, hoe jij je moet voelen..
Je kan ook naar een dokterspost gaan.
Laat je het ons weten.
Ik weet niet zo goed of ik moet schrijven, dat ik het voor je hoop of niet. Ik las wel dat het niet gepland was enzo, maar het zou wel echt weer een wondertje zijn!

Succes

Groetjes Suus

Als je heel laat zou zijn met testen maakt je lichaam al weer minder HCG hormoon aan en kan een test een valse negatief geven. Je merkt tijdens je zwangerschap ook dat je minder HCG hormoon gaat maken als je minder misselijk wordt, rond de 12 a 13 weken.
En tja, schopjes van een baby herken je denk ik wel. Ik denk dat de huisarts de beste optie is en laat je niet wegsturen met een negatieve test.
Succes!

bedankt meiden, ik ga voor de zekerheid eerst even een test doen, en als de kinderen op school zitten denk ik even in bad.ff relaxen en mijn hoofd even leeg maken wordt gek van mezelf.
zit maar van.... het kan toch niet, ja maar ik voelde het wel, ja maar ik heb een spiraal nou en dat dus de hele dag whaaaaaa.
weet je wat het ergste is , aan de ene kant hoop ik dat het zo is, maar ik weet ook (ja heel erg) dat ik ook opgelucht zal zijn als het niet zo blijkt te zijn en het idd lucht is.

stom hé kan wel janken!

liefs linda

Terug
Bovenaan