ik zit ergens mee.....

Nou succes, ik ga voor je duimen, wat de uitkomst ook is..

Groetjes Suus

Hallo Linda,

Ik heb het ook laten plaatsen bij de ha voor de 2e keer en normaal gesproken zou je een controle moeten hebben na 6 weken of het spiraaltje nog goed zit. Daar mag je ha ook attent op maken. Nou ik ben benieuwd ik zou zeggen veel succes.Laat je het even weten. We leven met je mee.

groetjes lisette

Hey meid,

Wat een onzekerheid. Vreselijk. Kan me voorstellen dat je schrikt. Ben benieuwd naar de uitslag van de test. Ga je  nog bij de huisarts langs? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor, ik denk aan je!

Liefs,
Karlien

hoi dames, vanochtend een test gedaan, die was negatief. ben nog niet naar de ha geweest, en ik denk dat ik ook nog even wacht, heb ook de plopjes niet meer gevoeld.
Kijk het dus nog even aan, is het misschien toch wat lisette zei. Voel me wel heel onzeker, maar goed.....   wacht dus nog even met naar de ha gaan.

bedankt meiden.   liefs linda

Hallo Linda,

Hoelang heb je het spiraaltje al. Gebruikelijk is dat ze na 6 weken een nacontrole doen. Als ik jou was zou ik er nou om vragen voor jezelf dan ben je misschien ook niet meer zo onzeker.Oja ik had in ieder geval last van lucht mijn buikje begin nog meer te slinken gelukkig. Succes ik hoor er nog wel van.

Groetjes lisette

Hey

Wat vreemd, mijn zoontje is nu 10mnd en die plopjes waar jij het over had heb ik tijdens de vakantie heel erg gehad, mijn man is zelfs naar de stad gereden om een test te kopen..neg (stiekem wel balen)
Vorige week had ik het weer, na 1dag was het weg dit keer!
Ik voelde me ook zo onzeker, wij hebben al 3kinderen en zijn er nog echt over uit of een vierde wel kan!
Vond het wel vreemd om te lezen, ik dacht dat ik me iets inbeelden, wat zou het zijn dan??

Gr MJ

hoihoi, nou ik ben van de week toch even naar de ha geweest, en die heeft mijn buik helemaal onderzocht, geen baarmoeder te voelen dus niet zwanger, maar mijn darmen zijn wel heel gevoelig, zodra ze er op drukte was dat niet fijn zeg maar...

Wel heb ik even een afspraak moeten maken om een echo te laten maken om te zien of de mirena nog goed zit en of er niet wat andere afwijkingen zitten.

Dus Lisette je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk..

Ik moet zeggen dat ik aan de ene kant best wel opgelucht ben dat ik niet zwanger ben, want in combinatie met de spiraal moet je maar weer afwachten hoe dat gaat lopen.

Ik kan pas in december terecht voor de echo en 5 dagen daarna kan ik bellen voor de uitslag, als ik die weet laat ik het hier even weten.

liefs linda

hoi hoi,

nou ben blij dat ik niet de enige ben.
ik heb ook van die plopjes in mijn buik en zie het inderdaad ook bewegen.
ik ben weer aan de pil en verder absoluut geen redenen om te denken dat ik zwanger ben.
zullen dan ook mijn darmen wel zijn.

gr ginie.

Terug
Bovenaan