Ik zoek een geboortekaart in de stijl van Aap Noot Mies, wie kan mij helpen???

Beste aanstaande moeders!!!

ik ben op zoek naar een geboortekaart in de stijl van Aap Noot Mies.
Ik heb deze ooit voorbij zien komen, maar ik weet niet welke drukkerij/uitgeverij ik moet hebben??????
Kan iemand mij helpen met dit probleem, het liefst zo snel mogelijk, want volgende week willen we de kaarten gaan bestellen!

Alvast bedankt!

gr nancy
 
Hey hoi,

Ik ben een hopper van het december forum....

Ik zou met je lokale drukker overleggen. Misschien dat hij nog wel zo'n plaat heeft die hij kan inscannen en dan zelf een kaartje ontwerpen! Is ook leuk om te doen. Voorbeelden zat bij de drukker.

Via www.boomerang.nl kun je wel een kaartje bestellen van aap-noot-mies, maar dan zou je daar zelf even moeten kijken. Zijn volgens mij geen geboortekaartjes.

Veel succes

Noah
 
Nog even voor je gezocht op internet.

Je kunt een mailtje sturen naar mariel.snijders@hetnet.nl dit is een vrouw die geboortekaartjes spaart en die er ook een  met een  leesplankje op haar site heeft staan. Als ze voor je op de achterkant van het originele  kaartje kan kijken, weet je in elk geval bij welke leverancier het kaartje wegkomt en dan kan een drukkerij je er wel verder mee helpen.

www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=352500   Dit is de site waar haar kaartjes op staan.

Veel succes.

Groetjes Noah
 
Ik weet niet of het lett. Aap-noot-mies moet zijn of iets wat op die plaatjes lijkt;

heb je hier al eens gekeken? http://www.kaartmix.nl/b_site/gebkaartjes.html
 
Let op met kaartmix! Deze mensen vragen geld voor een online proefdruk, maar melden dat nergens in het bestelproces. Ook hun aftersales is bijzonder onbeschoft. Er zijn genoeg alternatieven...
 
Let op! het bericht hierboven moet ik echt even op reageren, al is het bericht al behoorlijk oud.

KaartMix is echt het beste wat me is overkomen! Zij hebben het geboortekaartje gemaakt voor mijn zoontje wat in juli 2015 is geboren. Ik betaalde helemaal niet voor een proefkaartje zoals hierboven staat. Ik ontving een behoorlijke korting en gratis enveloppen. Een heel ander verhaal dus als hierboven opgetekend. Ik heb zeer leuk contact gehad met  Joep, die mijn kaartje helemaal naar wens heeft opgemaakt. Ik moest bij alle andere bedrijven betalen voor de proefkaart en bij KaartMix geen cent, daarom vind ik wat hierboven staat gewoonweg onzin. Mijn advies bestel bij Kaartmix uw geboortekaartjes, veel keuze, niet duur en ze zijn ontzettend klantgericht!

Groeten, Irma van Tilburg.

 
Terug
Bovenaan