ik zoek een geschikte drinkbeker

? Hoe kan dat nou? Misschien heb ik het dan over een andere Avent beker want hij lekt echt niet. Nou ja...alleen als mijn dochter er onderste boven met de tuit op de tafel mee sloeg maar dat lijkt me logisch!
Groetjes Regiena

Ja! Zo'n beker zonder tuit heb ik. (alleen nog nooit gebruikt) Ik heb 'em nl. vorige week als cadeautje bij m'n traphekjes gekregen. Het schijnt een japans iets te zijn. M'n traphekjes had ik bestelt op www.traphekjes.nl, een online-shop, dus ik denk dat je die bekers er vast ook wel kunt bestellen. Mocht het niet lukken, plaats dan maar een berichtje, dan mag je die van mij hebben.
We zijn nl. allang blij met onze tuitbeker, gewoon van mepal, die harde plastic dingen. Niks mis mee!

Hoi,

rond 7 maanden ben ik ook begonnen met oefenen met drinken uit een beker. Ik heb een antilekbeker gekocht bij de Hema, want ik wilde er één waar je als je het deksel eraf haalt ook normaal uit kan drinken, dus geen scherpe rand, schroefdraad, enz. Ik gebruik het deksel alleen voor het vervoeren van de beker. M'n zoontje heeft nooit uit een antilekbeker gedronken en dit gaat prima.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan