Ik zoek... mama's die zwanger zijn van hun derde kindje...

A

Anoniem

Guest
Mijn oudste is uit 1997 de middelste uit 1999 en nu ben ik net zwanger van de derde augustus 2006.

Wie zit er in het zelfde schuitje?

hoi dreetje

ik ook ben nu zwanger van me 3de en mijn oudste is al 17 en de jongste bijna 15

heb altijd nog een kleine gewild en nukomt via icsi me droom uit (kon niet op natuurlijk manier)

ik ben morgen op zondag precies 19 weken   en alles gaat prima   kleine groeit goed en geniet er nu heerlijk van kleine beweegt heerlijk

ik zelf ben 37 dus al een oude mammie hihihihi

gefeliciteerd meis met je zwangerschap en geniet er heerlijk van meis

groetjes petra

hoi dreetje,
ik ben ook zwanger van numero 3.
de oudste is uit eind 1996, de (toekomstige) middelste is uit eind 1999 en van deze ben ik 8 januari uitgerekend. de 1ste 2 zijn allebei jongens, en nu....
wij weten het!
groetjes, marielle

Hoi leuk zeg... jullie zijn dus al een eindje opweg...

Hebben jullie ook lang nagedacht over deze stap?
Ik maak me best zorgen over hoe de jongens het straks zullen vinden... nu kunnen we overal heen hoeven niets mee te sjouwen... straks verandert dat allemaal natuurlijk weer. Dat vind ik dus niet erg maar hoe zullen zij gaan reageren.

ps 37 is tegenwoordig toch helemaal niet oud?

Ps je krijgt van nog een zoon!

hoi dreetje,
bij ons was het niet echt een keus, een 3de erbij. we kwamen erachter toen ik al bijna 3 maanden zwanger was. waarschijnlijk door alle stress ivm mijn vader (is in augustus overleden) en medicijngebruik ivm mijn schouder, heeft de pil zijn werk niet echt goed gedaan. na de 1ste schrik zijn we er nu heel blij mee en de kids gelukkig ook. enige nadeel was, dat we na onze verhuizing eind vorig jaar alles weg hebben gedaan van de babykamer dus alles moeten we weer opnieuw aanschaffen....
en 37 te oud? nee hoor. ik ben zelf nu 33, maar mijn schoonzus was 35 toen haar 3de geboren werd. ik hoor in mijn omgeving zelfs heel veel verhalen oer vrouwen die bijna 40 zijn en hun 1ste kind krijgen dusse...
en jongen of meisje... ik laat het nog ff in het midden . ik weet alleen zeker dat het 10 vingers en 10 teentjes heeft hihi.
groetjes, marielle

hoi hoi

ik ben blij dat alles goed gaat bij jullie en hopen dat er een meisje komt he .
ik zelf heb van beide 1 maar voor me vriend is dit de eerste en hij had nooit verwacht papa teworden (omdat hij in een rolstoel zit) hij wil graag een meisje omdat hij zelf vroeger een doerak was hahaha .

alles loopt ook goed .vannacht heeft de kleine me lekker wakker gehouden door een feestje tegeven daar binnen   en me baarmoeder aan het oprekken is dus nu banden pijn
maar gaat weer over doe straks de babybelt om en dan gaat het wel weer

ik was trouwens ook 33 toen we begonnen maar als je in ivf komt kom je op een wachtlijst dus moetje wachten en dat duurt lang enhet was een zware weg   en na 3 pogingen eindelijk raak .

jeetje er ineens achter komen dat je zwanger bent is ook wat he dan schrik je wel ff ja   maar ben blij dat het wel gewenst is je ziet soms wel anders
ik ben namelijk gastouder en pas op 4 kinderen nu en je ziet bij sommige ouders dat het kind gewoon bij zaak is en dumpen ze bij mij das echt ziellig .

ik moet weer gaan moet ff man helpen   groetjes en succes meiden   xx petra

Hoi Dames,
Hier nog een moeder zwanger van de derde. Mijn eerste is uit 2000, een meisje, de tweede uit 2002, ook een meid en de derde staat voor 22 maart in de planning. Niet dat er bij ons veel te plannen valt. Ons medische traject was zeer kort. Meteen kijkoperatie waar uit kwam dat enkel met ivf kans op zwangerschap was. Dit moest ook snel, want ik zou heel vroeg in de overgang gaan. We hebben ivf gedaan, maar uiteindelijk ben ik 3 maal spontaan zwanger geworden. De laatste keer durfde ik pas met 7 weken te testen, aangezien ik dacht dat de overgang begonnen was! Heb wel vijf minuten naar die test zitten staren en de hele tijd dacht ik: dit kan niet!!! Maar echt superblij. Drie jaar hebben we moeten wachten op de laatste.
Vind wel dat deze zwangerschap veel te vlug gaat. Ik moet nog maar 16 weken, dat vind ik veel te kort. Ik vind zwanger zijn zo leuk, ondanks alle ongemakken, als je je kindje voelt bewegen is dat zo gezellig. Ookal bouwen ze inderdaad midden in de nacht een feestje in je buik.
Groetjes Ivy
Ps: willen jullie het even melden als jullie ook al vroeg oefenweeen hebben. Ben geloof ik al iets verder dan jullie, maar het begon bij mij bij 21 weken en heeft volgens mij wel iets te maken met het feit dat het om de derde zwangerschap gaat.

Hallo,

Ik ben ook zwanger van de derde. Onze oudste is een meisje uit nov 2001 de tweede is ook een meisje uit jul 2003 en onze derde zou er moeten zijn in jul 2006. We hebben ze bewust lekker kort op elkaar omdat we het leuk vinden als er een niet te groot leeftijdsverschil in zit. Het is wel absoluut onze laatste.  Ik ben wel wat jonger als jullie want ik ben pas 27 als de laatste geboren wordt. Ik was 21 toen de eerste geboren werd. Allemaal bewust. We hebben altijd geroepen dat we er 3 wilden maar we hebben over de laatste toch wat langer moeten nadenken. Ik ben nu ook bewust gestopt met werken. Dat was toch wel een  moeilijke keuze dus daar hebben we dan ook wat langer over gedaan. Allemaal heel veel succes nog met de zwangerschap

Groetjes Nova

Terug
Bovenaan