Hoi Dames,
Hier nog een moeder zwanger van de derde. Mijn eerste is uit 2000, een meisje, de tweede uit 2002, ook een meid en de derde staat voor 22 maart in de planning. Niet dat er bij ons veel te plannen valt. Ons medische traject was zeer kort. Meteen kijkoperatie waar uit kwam dat enkel met ivf kans op zwangerschap was. Dit moest ook snel, want ik zou heel vroeg in de overgang gaan. We hebben ivf gedaan, maar uiteindelijk ben ik 3 maal spontaan zwanger geworden. De laatste keer durfde ik pas met 7 weken te testen, aangezien ik dacht dat de overgang begonnen was! Heb wel vijf minuten naar die test zitten staren en de hele tijd dacht ik: dit kan niet!!! Maar echt superblij. Drie jaar hebben we moeten wachten op de laatste.
Vind wel dat deze zwangerschap veel te vlug gaat. Ik moet nog maar 16 weken, dat vind ik veel te kort. Ik vind zwanger zijn zo leuk, ondanks alle ongemakken, als je je kindje voelt bewegen is dat zo gezellig. Ookal bouwen ze inderdaad midden in de nacht een feestje in je buik.
Groetjes Ivy
Ps: willen jullie het even melden als jullie ook al vroeg oefenweeen hebben. Ben geloof ik al iets verder dan jullie, maar het begon bij mij bij 21 weken en heeft volgens mij wel iets te maken met het feit dat het om de derde zwangerschap gaat.