Ik zoek... mama's die zwanger zijn van hun derde kindje...

Ik ga na de geboorte ook stoppen met werken! Met drie kinderen vond ik het voor mezelf tijd worden.
Groetjes Ivy

hoihoi,

Ook ik ben zwanger van de derde. Ik ben Hanneke, 25 jaar. Samen met mijn man heb ik een zoon, Thomas,  van april 2002 en een dochter, Willeke,  van april 2004. En onze derde telg hopen we begin juni 2006 te kunnen verwelkomen. Met de geboorte van Thomas ben ik gestopt met werken.
En nu heb ik dan ook mijn handen vol aan onze twee kinders.
Druk, vermoeiend, maar ook erg leuk.

Groetjes
Hanneke

Hallo allemaal,

Ik heb een dochter geboren in 2002 en ben nu zwanger van nummer 2 en 3. Telt dit ook mee. Ik ben uitgerekend in april, maar ga er vanuit dat ze in maart geboren worden.

groetjes Breleigh

Goedemiddag allen,
nog een moeder zwanger van haar derde meldt zich. Eerste (zoon) geboren januari 2002, tweede (dochter) geboren november 2003 en in juni 2006 de derde. Heb a.s. donderdag de eerste echo en weet en zie dan eindelijk of het goed zit. Ik werk nog steeds 4 dagen per week en zal dat ook met en na de komst van de derde blijven doen, neem wel van febr-juni ouderschapsverlof omdat de oudste dan naar school gaat en ik hem dan naar en van school kan halen.
succes allemaal, Karo

Ik heb twee meiden en ben in april bevallen van ons kindje na 18 weken zwangerschap. Nu ben ik alweer ruim 23 weken zwanger en we verachten ons kindje in maart/april (uitegrekend op 1 april).

Mijn oudste meisje is geboren in 1998, de tweede, ook een meid is geboren in 1999 en nu verwachten wij ons kindje dus rond 1 april 2006. Soms heb je het niet voor het kiezen en ik had mijn 2e en 3e dichter op elkaar   gehad. Toch zal ik er niet minder van genieten. En ik ben al blij dat alles goed gaat.

miep

Hallo dames,

Hier ook een mama die zwanger is van haar derde. Als alles goed gaat komt onze derde spruit over ongeveer 14 dagen. Normaal pas op 30 december maar het ligt in stuit dus laten ze het wat vroeger komen met een keizersnede.
Mijn oudste zoontje is Robbe en hij is geboren in 2000, Giel de tweede is geboren in 2002. Deze zwangerschap was niet gepland maar zeer gewenst.
Momenteel werk ik nog voltijds, na de bevalling zal ik 4/5de gaan werken. Ik ben nu bezig met met laatste werkweek en zit er echt naar uit te kijken.
Robbe en giel reageren zeer enthousiast op deze zwangerschap. Ze zitten er echt naar uit te kijken, ik ben eens benieuwd of het nog zo zal zijn als het er éénmaal is.

groetjes,
Kirsten

Terug
Bovenaan