Hee hoi,
Jorijn is 25 januari geboren en is dus net 1 jaar geworden. De avond ervoor samen met m'n man de hele bevalling nog eens besproken, mooi zoals je elkaar aanvult. Wat de een niet weet, weet de ander. Op de dag zelf hebben we het druk gehad en is ons mannetje dik verwend, maar heb ik er dus niet echt bij stil gestaan, meer een wauw gevoel! Helemaal toen ik hem in z'n taartje zag graaien, wat is het toch een heerlijke ventje!
Jorijn heeft toen ie 6 maand was een redressiehelm gekregen. Hij had een voorkeurshouding en daardoor was er een afplatting ontstaan. Vlak voor z'n verjaardag kregen we groen licht voor het afbouwen en nu draagt hij hem alleen nog maar 's nachts, dit weekend gaan we proberen zonder. We zijn trots op hem, hoe hij er mee om is gegaan en het resultaat is dan ook super, een mooi rond bolletje!!!
Voor de rest is het een klein reusje, hij behoort volgens het cb tot de grotere kindjes. hij heeft sinds hij 11 maanden is 2 tandjes en boven zijn er 2 in aantocht. Qua ontwikkeling maakt hij momenteel reuze sprongen, hij gaat nu uit zichzelf zitten vanuit uit z'n tijgersluip, gaat staan, loopt aan de hand, ons mannetje wordt groot...
Helaas heb ik pas een miskraam gehad, dus ja, bij ons is de wens voor een 2de er zeker. We zien wel hoe het loopt, we zijn hoe dan ook heel happy met onze zoon.
Liefs Lientje
Ps Mariska, van harte gefeliciteerd met Zifjon!!!