ik zoek mijn ei.....haha

A

Anoniem

Guest

Ik voel mezelf net de paashaas.  Omdat ik niet regelmatig de rode Duivels op bezoek krijg ben ik met ovulatietesten begonnen. Gisteren begon het streepje licht te kleuren. Ik dacht dat mijn ei eraan zou komen. Maar nu heb ik weer getest en zie ik GEEN streepje meer !!! Zelfs geen licht streepje !!! ..... Nou ja....misschien als het pasen is .....

hihi... hopen dat ie niet zolang verstopt blijft..!
Maar van welk merk heb je ovu-testen. Bij sommige komt er namelijk ook een teststreep te staan.

Ik hoop dat je 'm snel vindt.... ik doe ook mijn best

Tja dat teststreepje was er wel, maar het andere streepje was niet van mijn (paas)ei afgekomen...hihi. Dat had de paashaas niet zo goed gedaan...... Na ja, we testen gewoon verder   (misschien zegt hij nog wel "kiekeboe")
 ...............en klussen maar wat raak!!!
Jij ook succes met het vinden van je ei !
Liefs Gizmo

Hahahaha lastig he!!

Moet je je slijm ff in de gaten houden joh. Heb ik ook gedaan en VOILÝ positieve ovu test!

x mamaloe        

Hoi!

Ik weet niet welke testen jij gebruikt dus of daar verschil in zit maar bij die van mij (van matcare) zegt de gebruiks aanwijzing dat de twee strepen echt even dik moeten zijn of de test streep moet dikker zijn als de controle streep (dan is het ook goed)

Ik had ook de eerste dag al een lichte en een donkere streep maar dat telt niet, helaas....
Ik zei al tegen mijn vriend; als dit nu de zwangerschapstest was, dan was het bingo!

Vandaag wel twee dikke strepen gehad dus vroeg onder de wol vandaag hi hi hi...
en maar hopen dat die zwangershapstest ook zo mooi gaat kleuren!

Groetjes nicky

Dankje!

hoeveelste ronde zit je? En wordt dit jullie eerste kindje?

Tja...dat slijm had ik vandaag, maar volgens mij ben ik dan al te laat! Maar heb voor de zekerheid mijn kerel al wel naar boven gesleurd......haha !!! (Hij denkt dat hij in de 7e hemel is beland !!!)
Groetjes Gizmo

Succes onder de wol

Terug
Bovenaan