ik zoek mijn ei.....haha

Dit word (hopelijk) mijn tweede kindje. Mijn dochter is 15 maanden oud. We zitten pas in de derde ronde, dus eigenlijk mogen we niet klagen. Als je al die verhalen lees !!! Vorige keer duurde het een jaar, dus ga ik er nu ook maar vanuit dat het even gaat duren. Ik heb toen geen testen gebruikt, maar ik hoop nu wat meer zicht te krijgen in mijn ei.

Als je nu je slijm hebt...dan zou ik er nog maar een ovu testje tegen aan gooien!
Was bij mij idem. en jahoor, positief!

Werkse :p!

Net weer met moeite  4 uur niet naar de wc geweest...ik kijk er haast scheel van!!! Maar weer geen tweede streepje. Ik heb het gevoel dat.... of mijn ei is een laatbloeier....of was er zo snel bij dat hij voor het testen al is geweest! Ach...misschien ligt het ook wel aan romed. Ik heb er nu toch al een paar keer gelezen dat ze niet zo best zijn. We testen gewoon deze cyclus door !!

Hoi Gizmo!!

Ik was je verhaal aan het lezen en ik las dat je ovulatiestrips gebruikt. Wij zijn ook
in de weer geweest met die strips maar ik vond ze niet duidelijk, is de streep nu dikker dan de ander of zijn ze even dik?? Ik ben toen overgegaan op de digitale stips van clear blue. Als je nog geen eisprong hebt dan toont hij een O en als het  de HOOGSTE  tijd is toont hij een lachend  gezichtje. Ik was er erg blij mee, ben je eindelijk  van de onzekerheid af, van is het nu wel of niet...... Ze zijn wel iets duurder, rond de  â‚¬ 30,00 voor 7 testdagen, je zou ook kunnen  afwisselen met de strips die je nu hebt......

Ik hoop dat je er iets aan hebt..

En natuurlijk gewoon volhouden he...

Hou ons op de hoogte

Liefs  patricia

Hoi Gizmo,

Ik heb met een lach op m'n gezicht jouw verhaal gelezen, het is zo herkenbaar... Ik gebruikte deze ronde (nod 4 februari) ook de ovutesten van romed, maar ben er niet veel wijzer van geworden .   De ene keer dacht ik, ja 2 streepjes!  Volgende dag vage streepjes, dag later duidelijk streepjes,  werd er gek van. Heb nu nog niet mijn eisprong echt kun bepalen, een schommelend ei zo ik zeggen, maar dat kan niet.  De volgende keer ga ik ook voor clearblue, denk ik.

Ik voel m'n eisprong niet en de afscheiding in de gaten houden werkt ook niet, pfff en dan 4 uur die urine ophouden, vreselijk!!! Ja, ik herken je verhaal zeer zeker, hahaha!!!

Liefs Lientje

Net weer getest, maar de paashaas is mijn deur weer voorbij gelopen. Of ik heb een erg vroege sprong of hij komt pas laat. Ik maak deze testen op en volgende maand kijk ik wel of ik iets anders ga gebruiken. Misschien werken die testen wel voor geen meter. We zien het wel. (ik kijk dan wel naar testen waar het 's morgens kan, want die 4 uur ophouden is echt te veel voor mij !!)

De clear blue kan je ook gewoon in de ochtend gebruiken!!! Dus geen 4 uur alles
ophouden!!!!!! Bij ons klopte de test tot op de dag...!!! Maar nog niet zwanger.

veel suc6

groetjes patricia

Terug
Bovenaan