ik zoek

A

Anoniem

Guest
ik las op dit forum dat je op baby brabbel iemand kan laten pendelen op
de site babybrabbel kan iemand mij vertellen hoe ik daaar kom

groetjes ineke

hai ik las je oproepje.... de mevrouw die dat doet heeft net een msikraam gehad... ze pendelt voorlopig even niet
groetjes ini

o wat sneu

maar dank je voor je snelle reactie
 groetjes ineke

Hoi
Ik moet eerlijk zeggen ik was ook wel benieuwd naar dat pendelen.
Bloem 25

Hoi Meiden,
Ik heb het pendelen laten doen (vorige week vrijdag) en toen kwam eruit dat ik april zwanger word en het een jongetje wordt. We zullen zien...
Liefs Rene

Hoi,
Ik heb laten pendelen door Anita, die vrouw van Babybrabbel die een miskraam heeft gehad. Ik had me vrijdag opgegeven en zaterdag had ze de uitslag al. Het loopt echt storm daar op de pendelsite.
Liefs Rene

Hallo,

Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor een andere site, maar als dat zo is, dan sorry....

Maar je kan het een keer proberen op de flair site. www.flaironline.nl Daar wordt ook gependeld.
Het is alleen de vraag of het uitkomt...Ik heb zelf van de week voor mezelf gependeld en daar komt het volgende uit: Ik word zwanger in Juli van een jongen.....ben benieuwd.
Maar er heeft iemand anders ook voor me gependeld en daar kwam uit: Maart en een meisje en iemand anders zei weer: Januari 2007 en een jongen....zo zie je maar het is heel betrekkelijk.....

Zelf geloof ik er niet zo in....

Terug
Bovenaan