ik zoek

hoi liverly en   ineke..

ik ben   beniewd wat het   pendelen inhoud   kunnen jullie me   hierover   vertellen????

lijkt   me   leuk   en intressant!!

Hoe   en   waar   zoek   je   dat bij   de site   van   flair,ik   heb   gekeken   daar   maar waar   moet je   anklikken   verder   als   je op   die   site   bent!!

liefs   maagd

Hoihoi,

Ik zou er niet teveel van geloven.

Voordat ik zwanger werd van mijn eerste heb ik ook laten pendelen. Ik zou eerst een meisje en daarna een jongen krijgen. Op reis in Zuid Afrika ben ik nog bij een "Sangomi" geweest (Zulu-waarzegster, compleet met botjes, rook en koffiekdik!) zij voorspelde exact hetzelfde. Ook de Chinese horoscoop voorspelde me een meisje als 1e kind.

Intussen ben ik een supertrotse mama van... een jongetje. Dus...tenzij hij nog ooit besluit toch liever een meisje te willen zijn....maar dat  kan ik me niet voorstellen, want het is nu al echt een knul met al zijn ontdeugende apestreken en voorliefde voor alles op wielen dat "broembroem" doet.

Sorry dat ik jullie uit de droom help

Groetjes
Marceline

Lieverds...
Ik ben helemaal blij met mijn pendel uitslag (zwanger worden in april van een jongen) maar nu ga ik door jullie weer helemaal twijfelen
Ik ben juist zo blij, stom he het slaat nergens op maar alleen april al...kom op zeg dat duurt niet zo lang meer. Voor mij lang genoeg want dat zou ronde 10 zijn.
ik wacht maar rustig af, april vind ik prima en of het dan een jongetje of een meisje zou zijn....maakt me geen bal uit.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan