Ikea Hemnes ladekast

Hallo Allemaal,
Ik zie regelmatig voorbij komen dat ze de Hemnes ladekast gebruiken als commode, heeft iemand van jullie dit ook, zo ja, hoe bevalt die?
Ik zag dat ze momenteel alleen grijs en zwart hebben, wilde eigelijk heel graag wit, weet iemand of je die nog aan kunt komen?

Yes, veel fijner omdat deze hoger is dan de gemiddelde standaard commodes.
Als het goed is hebben ze nog gewoon een witte variant bij de Ikea. Het is alleen zo dat de oude “gladde” variant uit het assortiment is en vervangen is voor “wit gebeitst”. Wij hebben daardoor nu de laatste, maar hij is wel gewoon mooi en strak om te zien.

Ik heb die brede Hemnes met 8 lades, ik vind 'm ideaal!! Er past een aankleedkussen overdwars op en nog heel veel ruimte om een lampje, mandje met luiers en andere spullen er bovenop te zetten. 
Als ze de witte nu niet hebben zou ik wachten als je nog tijd hebt, en anders marktplaats?

Ja heb hem ook en vind hem idd heel fijn omdat hij hoger is. Hoop dat je nog een witte kunt vinden, en anders een andere die dezelfde hoogte heeft misschien?

Zelfde probleem hier, ik heb er eentje op marktplaats kunnen vinden voor een redelijke prijs omdat Ikea ineens besloot de witte niet meer te verkopen.

Wij hebben deze ook als commode. Ideaal! Je hebt zoveel ruimte! Ideaal ook wanneer je je kind in bad doet of gaat omkleden. Je kunt alle spullen op de commode kwijt zonder dat het in de weg ligt

Ik zou wel voor de wit gebeitst gaan. Toen ik hem twee jaar geleden kocht was daarvan tenminste de kwaliteit beter. Als commode bevalt hij super. Heerlijk hoog en veel ruimte

Terug
Bovenaan