Ikea Hemnes ladekast

Wij hebben hem ook en zelf passend gemaakt, zodat de verwarming erachter valt. Dus een groter blad erboven op met uitsparingen erin zodat de warmte (als deze al aanstaat) van de verwarming er door kan. Aan de zijkant hebben we een extra plankje/deurtje gemaakt zodat ook daar de verwarming niet te zien is, maar we er wel bij kunnen. We hebben hem wel een andere kleur gegeven.

Wij twijfelde ook ik wilde liever de echte witte ipv gebeitst maar het valt mij reuze mee en heb er leuke nieuwe handgreepjes op (gouden olifantjes) en het lijkt niet eens een ikea kast meer!

IDEAAL! Ik zat te twijfelen tussen een commode van 110cm en de hemnes. Ik ben zo blij dat we de hemnes hebben genomen. De ruimte heb je echt wel nodig voor schone en vieze kleertjes, vieze luier, doekjes, nachtlampje, knuffeltje, en 1 x in de week de weegschaal. Een kleinere commode zal je ook wel aan gewend raken maar het is gewoon handig dat je niet hoeft te passen en te meten. Al helemaal niet wanneer je een poep explosie heb?

Doen! Wij hebben de ikea commode die later omgetoverd kan worden naar bureau maar ik vond de ladekast waarschijnlijk fijner. Kan idd meer spullen bovenop kwijt en zat plek in de lades...

Heel fijn! Hoger en veel breder dan een gemiddelde commode. Veel lades en opbergruimte. Wij hebben de witte. Eerst gebruikt in de huiskamer en nu voor ronde 2 al in de babykamer haha. Blijft ook mooi.

Terug
Bovenaan