A ANONYMOUS_USERNAME jul 20, 2007 #1 dit zijn mijn 2 kanjers, wie laat nog meer trots papa en baby zien? groetjes ramona
A ANONYMOUS_USERNAME jul 21, 2007 #3 Jaaaaa! Mannen en Baby's! Super hoor. Ik zal vent ook eens ff zoeken... word vervolgd... gr Anita
Jaaaaa! Mannen en Baby's! Super hoor. Ik zal vent ook eens ff zoeken... word vervolgd... gr Anita
A ANONYMOUS_USERNAME jul 21, 2007 #4 Daar is ie dan! Daan met papa. Voor de eerste keer op de fiets! gr Anita
A ANONYMOUS_USERNAME jul 29, 2007 #6 hier een foto van mij met mijn papa, ik was hier nog maar 1 dag oud, maar mijn mama kon niet zo gauw een recente foto vinden. groetjes dinand
hier een foto van mij met mijn papa, ik was hier nog maar 1 dag oud, maar mijn mama kon niet zo gauw een recente foto vinden. groetjes dinand
A ANONYMOUS_USERNAME jul 31, 2007 #7 Dit ben ik met mijn heitie!!! Heeft ie me ook nog zon lelijk shirt aangetrokken....
A ANONYMOUS_USERNAME jul 31, 2007 #8 Kijk!!! hier ben ik met mijn papa!!!! Knufffffffiesssss B'Elanna