ikke met mama.. nu ikke met papa!!!!!!!!

Hé B'Elanna, jouw papa lijkt op Henkie Pankie. ( Schiffmacher of zoiets zegt mama)
Zet hij ook tattoos??
(Ik hoop trouwens niet dat hij dit als een belediging opvat, zo is het niet bedoeld in ieder geval.)
Liefs Chloë

Hahahaha Chloë!!!

Jij bent grappig!!!! neeeeeeeeeej hij kan dan wel geen tattoo's zelf zette... maar hij heeft wel het nodige inkt op zijn lijf staan!!! net als mijn mama trouwens
Hahaha, en jij vergelijkt hem met henkie... owwww dat valt nog wel mee!!!
De meeste denken dat hij 1 van die engeltjes is uit A'dam  maar dat issie ook niet!

knuffieeeees B'Elanna

Ach ja, de engeltjes ui A'dam..
Mijn mama heeft eens verteld dat ze een keer uit eten waren met een clubje vrienden. Papa had toen ook nog lang haar en allebei hebben ze ook inkt (??) op hun lijf. Het was koud, dus de leren jassen waren bij de hand.
Toen liepen er ook mensen weg die zeiden dat ze vast van een motorclub waren...
Terwijl papa zijn motor al lang geleden heeft ingeruild voor een auto.
Snappie dat nou?
Chloë

Heb een suggestie voor je Debby...Catherine en Tuvok...nehhhh erg flauw he?

Zijn wel mijn favo characters...samen met doc natuurlijk!

Groetjes Linda

Ik denk trouwens dat ik de banden ook weer uit de kast ga trekken...heb veel tijdens mijn zwangerschap gekeken.

quote: Linda_01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 10:52:54'));

Heb een suggestie voor je Debby...Catherine en Tuvok...nehhhh erg flauw he?

Zijn wel mijn favo characters...samen met doc natuurlijk!

Groetjes Linda

Ik denk trouwens dat ik de banden ook weer uit de kast ga trekken...heb veel tijdens mijn zwangerschap gekeken.

Hahaha.... tuvok.. hmmmm klingon en vulcan gaan niet samen
En Catherina is haar 3e naam.. Voluit heet ze B'Elanna Aurea Catherina.
Toen ik zwanger was zaten we (voor een jongen) aan Duncan Randall te denken.
Maar die doen we dus niet met een volgende zw.schap (denk ik)

Ik heb Next Generation volledig op DVD alleen Voyager niet... boeeeehoeeeee
B'Elanna Torres is hier favo (duhhhhh) en seven of nine (i love BORG!!!)
En Geordi.... en... en... en.... Ze hebben allemaal wel iets!!

Jajaja Chloë!!
Weet je wat mama mij ook vertelde?? Een paar jaar geleden liep er dus een vrouw tegen mama te brabbelen hoe mensen met inkt tuig van de richel zijn...
Ze had mama d'r rug alleen nog niet gezien op dat moment, en papa was ff in de winkel.
Dus mama zei; ja tuurlijk... super tuig is het... en A-sociaal  toen kwam papa de winkel uit, en draaide mama expres met haar rug naar die mevrouw toe, en gaf papa een zoen!!! hahahaha je had haar gezicht moeten zien joh!!!

groetjes Debby mv B'Elanna
Wordt wel erg off-topic nu

Terug
Bovenaan