Ikke ook, hoeffe nie, niet doen... ik word er gek van!

oww wat ik allemaal zo moedig opschreef vanmiddag gaat toch niet altijd op...
Ik heb net weer zo'n enorme naar bed gaan strijd gehad. Ik heb een demoon van twee...

Zodra ik wegging brullen, gieren slaan op de deur..
Ik heb haar met grote pauzes 2 keer op de wc gehad omdat ze moest poepen (niks) en daarna moest ik blijven zitten.
Ik ben 2 keer verbinding verloren met de babyphone nadat ik een stier achtig geluid door de woonkamer (via die speaker) hoorde en daarna een bonk op t plafond...
na een uur heb ik haar eindelijk zover dat ze lief bleef liggen!

Nu zit ik met hoofdpijn en een bakje thee op de bank, zucht

iemand tips? we hebben hier wel te maken met een pittige doorzetter, die niet opgeeft he..

Hee meiden,

Dank voor al jullie reacties.
Het probleem is alleen dat ik al jullie suggesties al geprobeerd heb en daar is Sven dus op uitgekeken. Ik had voor hem speciaal een koffertje gemaakt die hij alleen open mocht maken tijdens Tim zijn fles. Elke keer deed ik er wat ander speelgoed in en wat lekkers om op te peuzelen. De eerste twee weken vond hij het reuze interessant maar nu geeft hij er niets meer om. Ook mag hij altijd naar de televisie kijken als ik met Tim bezig ben. Probleem is dat hij daar ook na 5 minuten op uitgekeken is.
Het vervelende gedrag begint gewoon als ik Tim oppak of aandacht geef. Naar Tim zelf toe is hij over het algemeen heel lief, gelukkig. Het is alleen dat hij dan hetzelfde wil als zijn broertje. Dus als ik Tim optil begint Sven te gillen: Mama dragen!!!!!!! En dan wil hij dus ook opgepakt worden. Hij weet heel goed dat dat niet gaat maar dan nog begint hij dus kei hard te gillen omdat hij zijn zin niet krijgt. En dan begint het gedonder.
Als ik Tim ga verschonen mag hij altijd een luier uitkiezen die hij dan voor mama vast moet houden. Reuze interessant maar zodra mama de luier heeft overgenomen gaat meneer aan de slag met alles en nog wat dat niet mag.
Hij weet dus dondersgoed dat hij stout is want dat zie ik aan zijn neus maar toch doet ie het.
Pfffffffffffffffff, weet het dus ook niet meer. Ga straks naar het CB met Tim. Misschien hebben ze daar nog tips. Betwijfel het maar wie niet waagt wie niet wint.

Groetjes,
Maike

Helaas ook hier geen tips, maar het is me al te bekend. Benthe zit momenteel ook in zo'n ik ben 2 en ik ben een echte peuter puber fase!!!!!

Af en toe kan ik hgaar echt wel achter het behang plakken en nu ik dus ook bijna 37 weken zwanger ben, kan ik gewoon veel minder hebben.

Ook al besef ik me dat haar gedrag wel eens een reactie kan zijn op het feit dat ik nu minder uit de voeten kan, hindert het me wel.

Gisteren was echt ook weer zo'n dramadag, tot huilens toe bij mij zelf dan.

Gisterenavond heeft ze ook bij mijn moeder geslapen, zodat ik ff bij kon tanken, maar ik voelde me zo'n slechte, waardeloze moeder, dat ik nog niet goed geslapen heb en bijgetankt ben.

Ach, we hobbelen maar door!!! Ik blijf me gewoon focussen op al het positieve van mn kleine prinses!!!

Meer kunnen we denk ik niet doen!!

Groetjes

Terug
Bovenaan