ikwordgekikwordgekikwordgek.....

IK WORD GEK!!!

Al sinds de voeding van 16.30 huilen Seth en Noor constant! Ik weet niet wat er is, ze hebben allebei een schone luier, ik heb ze al 100 keer anders gelegd, van buik naar rug en op hun zij, de spenen erin gedaan, gewoon 15min laten huilen, beneden neer gelegd i.p.v. boven....Ik weet het echt niet meer!!! Mijn man is er ook nog niet....ik heb net van wanhoop staan huilen in de woonkamer....

Oow meid... Verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je radeloos bent! Helemaal als je het niet gewend bent van ze.
Konden ze maar aangeven wat er was he?

Ik hoop dat het inmiddels rustiger is geworden.

Toch stoer dat je ondertussen nog even een topic plaatst op het forum ;-)

Sterkte!

he bah!! Ik hoop dat ze snel stil worden!!
Misschien helpt het om zelf even te gillen in een kussen ofzo, kan lekker oplcuhten.

Stertke!

Liefs en een dikke virtuele knuffel!!!

Meid toch.. je zit er echt doorheen!! Heb je niemand die je even snel kunt bellen, want inderdaad 2 van die huilende kindjes kan je alleen gewoon geen baas over.
Ik hoop dat ze nu wat rustiger zijn en hoe oud zijn ze nu? Hebben ze geen regeldag??
Probeer anders iemand te regelen, dat je er even tussenuit kan, want volgens mij heb je dat gewoon even nodig.
Heel veel sterkte!

groetjes van andere tweelingmama

Jeetje wat vervelend zeg. Ik snap dat je er even klaar mee bent. Hopelijk komt je man snel thuis. Anders misschien een vriendin of familielid even bellen om je te ondersteunen of alleen om even je hart te luchten??

Veel sterkte in ieder geval!!

Liefs, Liselotte

och meid toch....
en een stukje gaan wandelen als ze zo huilen? misschien vallen ze de volgende keer wel in slaap?
(volgende keer want ik neem aan dat ze nu inmiddels niet meer huilen)

Idd heel vervelend en dan nog allebei ook!vind het al erg als Kyandro een poosje huilt.willen ze niet gewoon lekker bij jou zijn?hopelijk nu al wat meer rust in huis
liefs jootje

hey meid,

inmiddels hopelijk alles sweer rustig? Ik ga als Floor lang huilt (overdag) lekker de hond uitlaten. Floor in de wagen en gaan. MEestal is ze dan wel rustig als ik terug kom. Helaas wil ze soms ook wel meteen weer gaan huilen als de wagen stil staat...

Liefs,

T

Terug
Bovenaan