ikwordgekikwordgekikwordgek.....

Heej,

Om 20.00u waren ze stil!

Wandelen helpt normaal heel erg goed maar het regende hier de hele tijd, ook geen optie dus! Mijn man heeft heel goed voor me gezorgd, een lekker kopje thee gebracht en me even getroost....

Ik weet wel dat huilen het enige is dat ze kunnen als ze niet lekker in hun vel zitten, maar je wordt er zo moedeloos van....

pittig meid!
en dan ook nog 2 van die ukkies in koor!

hier doet Fayèn het geregeld hoor, ik laat dr soms ook gewoon even huilen, het is dan wel mijn 4e en daar ben je dus ook makkelijker in.
ze word eigenlijk wel stil als ik met dr op de arm heen en weer loop! mondje zakt er dan bij open en ze is relaxed.
leg ik dr weg dan is het huilen, nou ik laat dr soms dus echt ff huilen..
er is veelal niks aan de hand namelijk, ze doet het meestal s avonds...
wanneer papa werken is!!! dus tja ken je gevoel wel hoor!!

wat lief van je man dat hij zo goed voor je zorgt!!!

liefs

Mmmmh, misschien hadden ze behoefte aan contact met jouw!.

Ik volg dit stappenplan bij Stan, en tot nu toe heeft het 1 keer niet geholpen toen hij krampjes had. Maar verder!!!!

Luier
flesje
knufflelen en contact, beetje zingen en dansen en aaien
in de box met mobile aan

indien krampjes over buikje wrijven en hem zo vastpakken dat hij met zijn rug tegen mijn buik aan zit

succes,

natalie wie weet is dan massage wel een optie,worden ze ook wel een beetje rustig van,zou zegge kijk eens op internet voor meer info,en wat ook soms wel een kan helpen is een badje voor t slapen gaan.of lekker in smeren met goede nacht van zwitsal.

Terug
Bovenaan