IljaNY

Hiya Ilja!
Hoe is het met je? Sinds je terug bent in NY zien we je nog maar weinig. Nu had je wel geschreven dat Max ziek is geweest, maar ik hoop dat dat inmiddels allemaal achter de rug is.
Ik mis je hier...het is zo gezellig als  jij er ook bij bent!

Groetjes en een knuffel voor Max!
Ellen mv Julian

Jaaaaaaaa hopelijk gaat alles wel goed??
Of moet je bijkomen van die cultuurschok nu je weer in NL bent geweest?
Hoop je snel weer langs te zien waaien op het forum met je humor!!

Liefs Jenneke mv Ivar

Ik vroeg het me vanmorgen ook al af, hahhaha!
Misschien moet iemand haar even duidelijk maken dat kroep en oorontsteking en griep niet via de pc die grote plas oversteekt, hahahha!

-X- marieke

Hiya Mommas!

Aww lief dat jullie mij missen. Pfff het is hier echt deut! Nadat Max een beetje beter werdt had ik een raar virus te pakken....terwijl de familie aan het kerstdiner zat heb ik alleen maar boven de toilet gehangen. twee dagen lang kon ik niet eens water binnnhouden. Uiteraard kreeg Max dat virus ook, toen werdt mijn man erg verkouden en dus Max en ik ook! haha het lijkt wel tikkertje met bacterien hier in huis.

We klimmen op het moment een beetje tegen de muren op want het is zo ontzettend koud dat we niet naar buiten kunnen. Het is nu -11 graden maar de gevoelstemp. ligt vanwege de harde wind zo ongeveer rond de -20 graden. (hihi wel weer goed tegen roken, het is veel te koud om buiten te staan met en sigaretje)
Maar goed, omdat Max zo onrustig wordt van de hele dag binnen zitten, en hij baalt van de constant snotneus en dat gehoest is het een beetje moeilijk om achter de laptop te klimmen. (hij heeft uit baldadigheid al de toetsen van de "e" en de "r" van de laptop afgesloopt door er heel hard een vrachtauto op te smijten)

Oh lekkere muts ben ik! Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!! Hoop dat iedereen het vuurwerk een beetje overleefd heeft, en Cissy, Fabio is een geweldig lekker kipkluifje! :)

Ajuus, ilja

Leuk weer van je te horen! Jammer dat het zo'n ziekenboeg was bij jullie, kan me voorstellen dat forummen er dan even niet bij is.
Groetjes Laura en Thom

Terug
Bovenaan