IljaNY

Ha die Ilya,

Wat een toestanden zeg daar bij jullie............ brrrrr, -20 voeltemperatuur (tis altijd wat bij jullie: in de zomer snikheet en al een van de weinigen in korte broek de 1e verjaardag gevierd, en nu weer syberisch koud) Sterkte daar, vooral met beter worden!!!

Ik dacht al dat je het zo vond tegenvallen in het echie, dat je afgehaakt had hahaha.

Liefs en dikke kus voor dat mooie kleine menneke van je!

Susan

Oh getsie, het zit jullie niet mee. En die kou, verschrikkelijk, hopelijk zijn jullie snel weer een beetje fit en kunnen jullie weer naar buiten.

Groetjes en een dikke knuffel voor jullie alle drie.

Liefs Nanda

Jij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar! Ik was ook, net als Susan, bang dat je was afgehaakt nadat je ons ontmoet had..., hahaha!
Balen hoor al die virussen en snotneuzen. Het gaat hier ook aan de lopende band van de een naar de ander, maar gelukkig is het hier allemaal nog redelijk onschuldig (verkouden, hoesten).
En ik dacht dat het hier koud was (net onder 0), maar ja in Amerika is alles GROTER, beter, mooier, erger etc., hahaha!
Nog maar even binnen blijven dan met Max tot jullie echt weer beter zijn. Ja, dat valt niet mee. Julian heeft het na 2 dagen binnen blijven ook wel helemaal gehad, dan wordt hij ongeduldig en wispelturig.
Nou, tot forums maar weer!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan