Ilona, 1 maand oud, raakt haren op voorhoofd kwijt!

Hoi,

Zowel bij onze oudste, Stan, als bij onze Cas (nu 5,5 week) is er haaruitval geweest. En bij allebei kwam het ook direct weer terug in een andere kleur. Stan was bruin bij zijn geboorte en daarna blond en wrodt nu weer donker (is 4 jr) en Cas was rood/oranje bij zijn geboorte en wordt nu ook blond / rossig. hele mooie inie mini haartjes.

Groetjes,
Stanneke

Bij onze oudste dochter (2,5jr) begon het haar pas in de 5e maand uit te vallen en ze was het haar toen binnen 2 weken kwijt. Dit waren net de 2 weken waarin m ´n ouders op vakantie waren, dus die keken wel even vreemd op toen ze weer thuis kwamen.

Bij m ´n jongste (16 weken) gaat het veel geleidelijker en is het ook veel eerder begonnen, volgens mij al toen ze 12 weken was.

Thijmen is geboren met een mooie bos donkere haartjes, die nu bijna allemaal in zijn bed hebben gelegen. Ons jochie leek wel kaal!! Dus ik weet wat je bedoeld, maar  het komt het helemaal goed, je kunt misschien al wat haargroei zien. Bij Thijmen zie je dat nu ook een klein beetje. Hij heeft nog lange nestharen, wel 3 ongeveer  en nieuwe hele kleine haartjes.
In ieder geval kon ik het potje met babys first hair goed vullen, ik kon het oprapen uit zijn bedje.
Maargoed, alles komt goed, je baby krijgt heel veel haar.

Groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan