Ilyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jaaaahoeeeee daar ben je weer!! Up 'm toch nog even voor je haha

Welkom Back!

Hiya Momma's

Heel erg bedankt voor de felicitaties. Ik was inderdaad ff "missing in action" . Sommige van jullie haden al geraden waarom. Mijn zus was hier voor een week dus ik probeerde zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen. Het weer is hier nog steeds erg mooi dus we zaten vaak buiten en zijn naar het strand geweest etc.
Max was erg onder de indruk van zijn tante en kon niet wachten om haar iedere morgen om half 7 wakker te maken (mijn arme zus hahaha)
Op zijn verjaardag afgelopen donderdag besloot Max dat ie nu oud genoeg was om zelf te staan en deed dat dus ook ineens. 3 dagen later heeft ie z'n eerste stapjes gezet. (volgens mij deed ie het allemaal expres om z'n moeder te laten huilen, haha het hield niet op...verjaardag, staan, stapjes....gimme a break!) Ben wel heel blij dat mijn zus al die "eerste" dingen ook heeft kunnen zien.
Gisteren voordat we mijn zus hebben weggebracht moest Max ook nog ff naar de arts voor controle en inentingen, alles is prima in orde met hem en hij moest erg flirten met de nieuwe (vrouwelijke) dokter.
Dat was het wel zo'n beetje....Ajuus, ilja

Ha Ilja, leuk dat je er weer bent!

En wat een zoon heb je he, dat hij al die eerste dingen doet waar ook zijn tante bij is! En heb je je zus wat zon meegegeven het vliegtuig in? You'd better!

Maar goed, waar ik je nog even aan wilde herinneren is dat je geen einddatum en tijd hebt vermeld bij het stemmen .... misschien wel handig om nog even te doen..

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan